The Inspired Home Show w Chicago: wierzymy, że wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek!

Na zdjęciu: Derek Miller, prezes International Housewares Association

W jaki sposób targi wyposażenia wnętrz The Inspired Home Show w Chicago dostosowały się do „nowej rzeczywistości”, jakie atrakcje szykują się na tegoroczną edycję (7-10.08.2021) oraz co się zmieni w konkursie IHA Global Innovation Awards (gia) opowiada portalowi Ambiente.info.pl Derek Miller, prezes International Housewares Association – stowarzyszenia branżowego, które jest organizatorem targów i konkursu gia.

The Inspired Home Show były jednymi z pierwszych targów, które przewidziały potencjalne skutki  pandemii Covid-19 i zmieniły termin. Czy są Państwo zadowoleni z tego, w jaki sposób poradzili sobie Państwo z tą sytuacją?   

 Tak, jesteśmy niezmiernie zadowoleni ze sposobu w jaki nasz zespół współpracował z zarządem IHA i dostosowywał się do jego wskazówek. Zaczęliśmy obserwować sytuację związaną z wirusem w styczniu i już w połowie lutego wiedzieliśmy, ze trzeba podjąć jakieś działania. Z uwagi na to, że w tym czasie niebezpieczeństwo nadciągało z Chin, skoncentrowaliśmy się na chińskich pawilonach i zrezygnowaliśmy ze strefy International Sourcing Expo. Gdy jednak dowiedzieliśmy się, że wirus już się szeroko rozprzestrzenił, podjęliśmy trudną decyzję, aby całkowicie anulować targi. Następnie cały czas śledziliśmy rozwój wirusa i dosyć wcześnie, bo już w sierpniu 2020, postanowiliśmy przenieść edycję 2021 z marca na sierpień. Każda z tych decyzji była podyktowana troską o ochronę branży i każda z nich okazała się właściwa.

Aby nadal oferować cenne treści dla branży, IHA przekształciła wiele eventów i wydarzeń edukacyjnych, które miały mieć miejsce podczas targów 2020, na format cyfrowy. Strona internetowa TheInspiredHomeShow.com zawiera galerie, prezentujące nowe, nagradzane i zgodne z ideą zrównoważonego rozwoju produkty. To doskonałe źródła informacji dla kupujących, dające im dostęp do wystawców, którzy planowali wziąć udział takich wystawach, jak: New Product Showcase, Global Innovation Awards (gia) for Product Design and Retail Excellence, gia Student Design i Celebration of Coffee. Powstały również galerie produktów dla wystawców Smart Home i Inventors Corner oraz uczestników Trending Today Preview.

Na stronie internetowej dostępna jest również ogromna ilość materiałów edukacyjnych, w tym prelekcje na temat designu, innowacji i inteligentnego domu, które pierwotnie były zaplanowane na targi. Ponadto do pobrania jest nowy raport IHA Market Watch, który został opracowany w celu zwrócenia uwagi na aspiracje konsumentów związane ze stylem życia, które przekładają się na ich zachowania zakupowe w obszarze artykułów do domu. Raport przedstawia pięć trendów konsumenckich, które nie tylko kształtują wydatki na produkty dla domu, ale także wpływają na decyzje podejmowane przez konsumentów we wszystkich aspektach życia.  Trendy pokazano w kontekście sposobów, w jakie producenci i handlowcy mogą je wykorzystać. Raport został przekształcony w sześcioczęściową serię seminariów internetowych, które dotyczyły wpływu Covid-19 na te trendy.

Czy, Pana zdaniem, międzynarodowe targi branżowe mają szansę odbudować swoją pozycję po tym trudnym roku?

 Przez cały okres pandemii pozostajemy w bezpośrednim kontakcie z naszymi wystawcami i odbiorcami detalicznymi. Generalnie, są oni zadowoleni, jeśli chodzi o współpracę z obecnymi kontrahentami, ale już  poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży lub nowych produktów stanowi dla nich problem, którego nie jest w stanie do końca rozwiązać sam kontakt przez internet.

W związku z tym istnieje silna potrzeba spotkania się branży w celu eksploracji – wystawcy potrzebują dostępu do nowych nabywców, a kupujący potrzebują dostępu do nowych marek i produktów. Targi są nadal najbardziej skuteczną metodą realizacji tych zadań w bardzo krótkim czasie. Wirtualne wydarzenia nie skończą się, ale będą odgrywać ważną rolę pomocniczą, uzupełniając wydarzenia fizyczne. Będą odbywały się równolegle lub w takich okresach w ciągu roku, kiedy osobiste spotkania nie są możliwe.

Międzynarodowe targi mają tę zaletę, że uczestnicy mogą zobaczyć, zrozumieć i ogarnąć spojrzeniem całą branżę: produkty, trendy i nowości, które kształtują obecny czas i przyszłość. Dlatego odpowiadam: tak, mocno wierzymy, że wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek!

Czego mogą spodziewać się wystawcy i odwiedzający po targach The Inspired Home Show 2021, które tym razem odbędą się w sierpniu?  

 The Inspired Home Show 2021 zintegruje branżę, podobnie jak to się działo od 1938 roku, a dostawcy i nabywcy produktów będą mieli okazję spotkać się po raz pierwszy od ponad półtora roku.

Zróżnicowany asortyment wystawców, marek i produktów z całego świata zostanie ponownie zaprezentowany w pięciu strefach: Dine + Décor (artykuły stołowe, naczynia kuchenne, akcesoria do pieczenia i wystrój domu), Clean + Contain (produkty do sprzątania, organizacji i pielęgnacji),  Wired + Well (elektryczne urządzenia domowe, kuchenne, zdrowotne i do higieny osobistej), Discover Design z designerskimi produktami oraz International Sourcing (przystępne cenowo produkty z Chin i Tajwanu).

Kupujący będą mogli znowu przekonać się, że wizyta na targach jest najskuteczniejszą metodą kontaktu z branżą, dzięki niezliczonym możliwościom spotkań dostępnych w ciągu czterech dni.

Czy będzie tak samo dużo atrakcji dla zwiedzających, jak na poprzednich edycjach targów – na przykład strefy trendów oraz tendencji kolorystycznych Pantone i tym podobne?

Aby pomóc handlowcom w doborze produktów, dodaliśmy trochę nowych punktów do programu towarzyszącego, a inne ulepszyliśmy. Kilka specjalnych ekspozycji zostanie przeniesionych do nowych lokalizacji. Będą  przeprojektowane w taki sposób, aby lepiej odpowiadały wizji stylu życia konsumentów. Nasza współpraca z Pantone będzie kontynuowana, a wystawa ColorWatch by Pantone, prezentująca trendy w kolorach, zostanie przeniesiona na poziom 2.5 Grand Concourse.

W Hall of Global Innovation (Hali Globalnych Innowacji) uczestnicy znajdą pawilon IHA Smart Home poświęcony inteligentnemu domowi, a także punkty Inventors Corner i Inventors Revue z wynalazkami. Rozwijamy również strefy produktów zgodnych z najnowszymi trendami, aby sprzedawcy detaliczni mogli połączyć informacje o trendach konsumenckich z naszego programu edukacyjnego z produktami, które wpisują się w te trendy konsumenckie.

Ekspozycja konkursu IHA Global Innovation Awards (gia) na najlepszy design produktów i galeria konkursu Discover Design zostaną przeniesione do bardziej widocznego, scentralizowanego obszaru w holu Grand Concourse w budynku północnym i będą zawierały projekty wszystkich finalistów. Wystawa konkursowa IHA Student Design Competition, organizowana pod parasolem gia, znajdzie się również w holu Grand Concourse.

Dużą rolę podczas targów odgrywa również konkurs na najlepsze sklepy wyposażenia wnętrz  gia Retail Awards. Co zaplanowano w związku z konkursem w 2021 roku?

Sklepy, które wygrały światowe eliminacje w 2020 r. w kategorii Retail Excellence: Reina Batata Bazar Boutique z Argentyny, Few & Far z Australii, Isetan z Japonii, Central Department Store z Tajlandii, Promenu z Ukrainy i Tavola z Emiratów Arabskich otrzymają statuetki Global Honoree na gali w Chicago w 2021 r. Wszyscy pozostali zwycięzcy krajowi z 2020 roku będą mieli kolejną okazję do rywalizacji o nagrody Global Honoree 2021 i o specjalne nagrody gia razem z nowymi zwycięzcami.

Ekspozycja w Grand Concourse Walkway zaprezentuje laureatów z poszczególnych państw, a zwycięzcy światowego finału zostaną wyróżnieni na wystawie po gali w sobotę, 7 sierpnia.

Konkursy gia Product Design Awards i gia Student Design Awards koncentrują się na innowacyjnych nowościach, więc oba te konkursy są otwarte na nowe zgłoszenia na 2021.

Czy jest coś nowego, czym szczególnie powinni być podekscytowani odwiedzający targi?

Handlowcy mogą spodziewać się kilku ulepszeń w sposobie, w jaki targi selekcjonują i eksponują nowości. Będziemy mieć dedykowane obszary, które ułatwią uczestnikom szybkie i efektywne lokalizowanie najnowszych produktów w każdej kategorii artykułów gospodarstwa domowego. Ponadto zaprezentujemy coroczny raport IHA Market Watch, przedstawiający najważniejsze trendy konsumenckie, które będą miały wpływ na branżę artykułów gospodarstwa domowego w następnym roku, a także pokazujący implikacje tych trendów dla poszczególnych kategorii produktów. Nowa ekspozycja w Sali Globalnych Innowacji będzie zawierała produkty ilustrujące każdy z tych trendów.

Inne nowe strefy to Smart Retail Experience z interaktywną ekspozycją pokazującą sklep przyszłości oraz  Social Central, oferująca zwiedzającym i wystawcom możliwość spotkania z konsultantami ds. mediów społecznościowych, influencerów i marketingu cyfrowego.

Odwiedzający targi w Chicago przywykli już do chłodnej aury miasta w marcu. Czego mogą spodziewać się przyjeżdżając tu w sierpniu?  

Latem Chicago to wspaniałe miasto z ciepłymi temperaturami i pięknie zaprojektowanymi ogrodami wzdłuż Michigan Avenue. Chicago staje się miejscem, do którego przybywają turyści, by skorzystać z atrakcji w całym mieście, takich jak Navy Pier, jazda na diabelskim młynie, który wznosi się na wysokość 196 stóp (60 m), czy przejażdżka motorówką po Jeziorze Michigan. Goście powinni również skorzystać z wycieczki łodzią Chicago Architecture Tour w górę rzeki. Podczas rejsu można zdobyć wyjątkową wiedzę o architekturze, obejrzeć panoramę Chicago oraz poznać zarówno nowe, jak i stare budynki. Znana z fantastycznego jedzenia, restauracyjna scena w Chicago ożywa latem, oferując liczne możliwości siedzenia na zewnątrz. Jeśli odwiedzaliście Chicago tylko w styczniu lub marcu, nie przegapcie tej okazji, aby poznać jedno z najwspanialszych miast Ameryki w pełni rozkwitu lata!

Data publikacji: 10.01.2021
Przeczytaj również

Targi:
Podsumowanie Targów LUBDOM 2024
Dwa dni wypełnione rozmaitymi atrakcjami, wymiana doświadczeń branżowych i godziny inspirujących dyskusji – choć 43. Edycja Targów Budowlanych LUBDOM, towarzysząca im… więcej »
Targi:
Targi LUBDOM w Lublinie oraz Wschodni Kongres Naukowy Designu i Architektury już w kwietniu
Renomowani producenci, znane marki, eksperci budowlani i przedstawiciele branży architektonicznej! Odwiedź największe targi budowlane w regionie! Targi LUBDOM już 13-14… więcej »
Targi:
Targi firmy Eurofirany: nowości, autorskie kolekcje, wspaniała atmosfera
Za nami kolejna edycja targów wewnętrznych firmy Eurofirany, skierowanych do klientów i partnerów biznesowych marki. Była to niepowtarzalna okazja do tego, aby zobaczyć w… więcej »