Wystartowała polska edycja konkursu gia!

Trwają eliminacje do polskiej edycji światowego konkursu dla salonów stacjonarnych oraz sklepów internetowych z wyposażeniem wnętrz Global Innovation Awards 2020 (gia). Sklepy mogą nadsyłać zgłoszenia do końca lipca. Udział w konkursie jest bezpłatny. 

W ponad 40 państwach, w tym w Polsce, ruszyły krajowe eliminacje do międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards (gia), którego globalny finał odbędzie się w marcu 2020 roku. To najbardziej prestiżowy konkurs w branży wyposażenia wnętrz na świecie. Biorą w nim udział sklepy z sześciu kontynentów – od Ameryki Północnej i Południowej, Europy po Afrykę, Azję i Australię. Pomysłodawcą i organizatorem gia jest działające non profit stowarzyszenie branży wnętrzarskiej International Housewares Association z Chicago, które prowadzi również targi  The Inspired Home Show (dawne Home + Housewares Show). Przedstawicielem i sponsorem polskiej edycji konkursu jest natomiast wydawnictwo Promedia i magazyn branżowy „Ambiente”. Promedia odpowiada też za eliminacje w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, jako wydawca anglojęzycznego pisma „Ambiente International”.

Wręczenie nagród w światowym finale gia jest zawsze bardzo emocjonującym doświadczeniem. Na zdjęciu: trofeum konkursu odbierają właściciele sklepu 9design.

Konkurs Global Innovation Awards już od 2000 roku nagradza sklepy za misję i strategię, dizajn sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenia pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Światową nagrodą gia może się już pochwalić 430 salonów wnętrzarskich z 47 krajów, w tym trzy z Polski – Almi Decor, Home & You oraz 9design, który wygrał tegoroczny globalny finał gia 2019 w kategorii sklep internetowy.

Zarówno zwycięzcy krajowych, jak i światowych eliminacji gia są szeroko promowani na międzynarodowych targach  The Inspired Home Show w Chicago (najbliższa edycja 14–17.03.2020), podczas których rozgrywa się finał konkursu. Nagrodzone koncepty handlowe są prezentowane w specjalnym miejscu, gdzie zdjęcia salonów i informacje o finalistach są prezentowane przed szeroką publicznością z całego świata. Laureaci mogą też korzystać z udziału w interesujących wykładach oraz objazdówkach po najlepszych amerykańskich sklepach z branży (tzw. retail tour), a także korzystać z indywidualnych konsultacji ekspertów. Podróż i pobyt krajowego zwycięzcy podczas finałowej gali gia i targów w Chicago są sponsorowane przez organizatora Internatinal Houseware Association oraz partnera narodowego (w przypadku Polski jest to czasopismo branżowe „Ambiente”).

Pobyt na targach IHHS to świetna okazja, aby zaczerpnąć wiedzy o najświeższych trendach. Na zdjęciu: przegląd kolorystycznych tendencji na przyszły rok firmy Pantone.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.interiordesignforum.pl w zakładce Konkurs (link: http://interiordesignforum.pl/#sec_4), a następnie wysłać go na adres redakcja@promedia.biz.pl do końca lipca 2019 roku.

Zwycięzca eliminacji krajowych zostanie ogłoszony na ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się 5 września 2019 roku w Warszawie podczas Interior Design Forum.

Więcej informacji o konkursie na: http://www.housewares.org/gia/retail.aspx

Świetnym źródłem inspiracji mogą być liczne seminaria na targach. Amerykańscy wykładowcy to klasa sama w sobie.

Udział w Global Innovation Awards to wyjątkowe korzyści:

  • okazja do porównania swojego konceptu z konkurencją z całego świata,
  • promocja i większa rozpoznawalność sklepu zarówno w kraju, jak i na świecie,
  • możliwość udoskonalenia swojego biznesu, dzięki konsultacjom ekspertów o światowej renomie,
  • mnóstwo inspiracji, które można znaleźć na targach International Home + Housewares Show oraz podczas wydarzeń towarzyszących,
  • zwycięstwo w konkursie to świetna okazja do wzmocnienia pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Przeczytaj wywiad z polskim laureatem, sklepem 9desing: http://ambiente.info.pl/niesamowity-wiatr-w-zagle/

Gala wręczenia nagród to bardzo uroczyste wydarzenie z wystawną kolacją i programem dopiętym na ostatni guzik.

Zwycięzcy, oprócz nagrody, zyskują profesjonalną sesję zdjęciową z pucharem i logo gia, którą mogą wykorzystać w swoich materiałach promocyjnych. Na zdjęciu: laureaci światowego finału gia 2019.

Data publikacji: 12.06.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Domoteka wychodzi na miasto. Letnia Strefa Domoteki w Miami Wars
Na mapie Warszawy pojawiło się nowe, wyjątkowo stylowe miejsce – Letnia Strefa Domoteki usytuowana nad samym brzegiem Wisły, na dolnych tarasach Miami Wars na Cyplu… więcej »
Aktualności:
Ćmielowska porcelana zagościła w Sofii
Polski design ponownie podbija międzynarodowe rynki sztuki. Tym razem, niezwykła kolekcja „Ludzie z fabryki porcelany”, autorstwa ceramika Arkadiusza Szweda, pod… więcej »
Aktualności:
Ochrona danych osobowych na targach branżowych
Chociaż uczestnicy targów branżowych nie zawsze są tego świadomi, podczas tego typu wydarzeń dochodzi do intensywnego obrotu danymi osobowymi. Wystawcy zwykle pozyskują… więcej »