Global Innovation Awards 2024: Poznaj najlepsze sklepy z artykułami domowymi na świecie

Jak co roku, w marcu międzynarodowa organizacja branżowa International Housewares Association (IHA) ogłosiła w Chicago wyniki światowego konkursu Global Innovation Awards (GIA) na najlepsze sklepy z artykułami gospodarstwa domowego.

W gronie pięciu zwycięzców edycji Global Innovation Awards 2024 znalazły się następujące sklepy:

Potten & Pannen – Stanek z Czech


• Maison Empereur z Francji


• Kustermann z Niemiec


• Kookx z Holandii


• Divertimenti z Wielkiej Brytanii (nagroda za najlepszy sklep stacjonarny oraz internetowy – GIA Digital Commerce Award)

W jury światowej edycji konkursu GIA zasiadali specjaliści w dziedzinie retailu i visual merchandisingu oraz reprezentanci mediów z całego świata. Polskę reprezentował Jerzy Osika, ekspert biznesu wyposażenia wnętrz, a także redaktor naczelny Ambiente.info.pl – portalu branżowego, który prowadzi eliminacje do konkursu Global Innovation Awards w Polsce oraz w pozostałych krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Tradycyjnie, wieczór rozdania nagród odbył się w czasie trwania targów artykułów gospodarstwa domowego The Inspired Home Show w Chicago, gdzie wystawcy i odwiedzający tę imprezę branżową mieli okazję zapoznać się bliżej z finalistami z poszczególnych krajów na specjalnej ekspozycji poświęconej tegorocznej edycji Global Innovation Awards. Nasz kraj w finałach reprezentował zwycięzca polskiej edycji GIA sklep Premium Home. Na zdjęciu poniżej: Paweł Domański, Concept Design Manager B3, na tle ekspozycji Premium Home na targach The Inspired Home Show w Chicago.

Listę wszystkich krajowych laureatów można znaleźć na stronie TheInspiredHomeShow.com/Awards/gia-Retailing.

Konkurs GIA został stworzony w 2000 roku przez International Housewares Association oraz targi The Inspired Home Show w celu promowania na świecie innowacyjności i doskonalenia konceptów handlowych w branży artykułów gospodarstwa domowego. Od czasów pierwszej edycji nagrodzono do tej pory już 550 sklepów z 55 krajów i 6 kontynentów.

Analizując zgłoszenia konceptów handlowych jurorzy oceniają:

• Misję, wizję, strategię
• Design i layout sklepu
• Visual merchandising, sposób ekspozycji towaru i aranżacje wystawy sklepowej
• Marketing, reklamę i promocję
• Obsługę klienta i szkolenia pracowników
• Innowacyjność

Zainteresowanych udziałem w kolejnej edycji konkursu na najlepsze sklepy Global Innovation Awards zapraszamy do kontaktu z naszą redakcją. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.

Data publikacji: 2.04.2024
Przeczytaj również

Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »
Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Handel:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]
Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia z domu stanowią dopiero… więcej »