Polska edycja konkursu na najlepsze sklepy wnętrzarskie Global Innovation Awards (GIA) rozstrzygnięta!

fot. Eurofirany

Znamy wyniki polskich eliminacji do edycji 2022/2023 międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards, który wyłania najlepsze sklepy z branży artykułów domowych. Pierwsze miejsce i jednocześnie udział w światowym finale, który odbędzie się w Chicago podczas The Inspired Home Show, zdobył salon Eurofirany w warszawskiej Arkadii. Drugie miejsce zajął sklep firmowy Altom w Gnieźnie, natomiast trzecie showroom Decoratore w Bujakowie.

Zwycięzca polskich eliminacji, salon Eurofirany, zmierzy się w finale z ponad trzydziestoma sklepami z całego świata. Na uroczystej gali, która odbędzie się w marcu w Chicago, finaliści eliminacji krajowych otrzymają puchary GIA. Następnie, zostanie wyłonionych pięciu światowych zwycięzców. Oprócz tego, na gali będzie przyznana nagroda im. Martina M. Peglera za doskonałość w Visual Merchandisingu oraz gia Digital Commerce Award za najlepszy sklep internetowy.

Krajowi zwycięzcy Global Innovation Awards zostaną też nagrodzeni promocją na najbliższej edycji The Inspired Home Show (4 – 7 marca 2023 r.), wiodących międzynarodowych targach artykułów gospodarstwa domowego, w których bierze udział ponad 2 000 wystawców z całego świata. Będzie tam zorganizowana specjalna ekspozycja poświęcona salonom uczestniczącym w finale GIA. Oprócz tego, ich zdjęcia pojawią się na dużych banerach między dwiema głównymi halami wystawienniczymi. Prezentacje sklepu będą również dostępne na stronie internetowej dla prasy.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu Global Innovation Awards oraz targów The Inspired Home Show jest International Housewares Association (IHA). Pierwsza edycja konkursu miała miejsce już w styczniu 2000 r. Dziś GIA to najbardziej rozpoznawalny, prestiżowy konkurs dla handlu z branży artykułów domowych na świecie. Za eliminacje w 50 krajach na świecie odpowiadają media branżowe – w przypadku Polski i państw Europy Środkowo-Wschodniej jest to portal Ambiente.info.pl, należący do wydawnictwa Promedia Jerzy Osika.

W konkursie GIA mogą brać udział sklepy stacjonarne i internetowe z branży wyposażenia wnętrz i AGD. Jurorzy oceniają je, biorąc pod uwagę następujące kryteria:

• Misja, wizja, strategia

• Design sklepu, layout

• Visual merchandising

• Marketing

• Obsługa klienta i szkolenia personelu

• Innowacyjność

Więcej o konkursie:
gia Excellence in Home + Housewares Retail – The Inspired Home Show

Kontakt w sprawie udziału w eliminacjach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej:

redakcja@promedia.biz.pl

Data publikacji: 6.12.2022
Przeczytaj również

Handel:
Global Innovation Awards 2024: Poznaj najlepsze sklepy z artykułami domowymi na świecie
Jak co roku, w marcu międzynarodowa organizacja branżowa International Housewares Association (IHA) ogłosiła w Chicago wyniki światowego konkursu Global Innovation Awards… więcej »
Konkursy:
Konkurs „Kolory, które budzą wnętrza” firmy Cerames rozstrzygnięty
Zakończyła się pierwsza edycja konkursu pt. „Kolory, które budzą wnętrza” zorganizowanego przez firmę Cerames, która od ponad 15 lat oferuje na polskim rynku artykuły… więcej »
Konkursy:
Zgłoś się do polskiej edycji konkursu na najlepsze sklepy Global Innovation Awards (GIA)!
Trwają eliminacje do polskiej edycji Global Innovation Awards (GIA) - konkursu dla salonów stacjonarnych oraz sklepów internetowych z branży home. Sklepy mogą nadsyłać… więcej »