Sprawdź, czego dowiesz się na VIII Ogólnopolskim Kongresie Meblarskim i zgłoś swój udział!

13 września 2023 r. w Poznaniu odbędzie się VIII Ogólnopolski Kongres Meblarski „Polskie Meble – Konkurencyjna Polska”, organizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi i firmą Promedia Jerzy Osika. To najważniejsze spotkanie przedsiębiorców z branży meblarskiej, gdzie omawiane są strategie działania i pomysły na rozwijanie biznesu w obliczu nowych wyzwań.

VIII Ogólnopolski Kongres Meblarski odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w pawilonie 10 i będzie towarzyszył targom DREMA. Poniżej prezentujemy potwierdzone tematy wykładów i paneli dyskusyjnych:

  • „Konkurencja z producentami z Azji na rynkach zagranicznych” – wykład i panel dyskusyjny
  • „Automatyzacja branży! – Jak wyglądamy na tle świata?” – panel dyskusyjny
  • Bieżąca sytuacja i perspektywy branży drzewno-meblarskiej w Polsce.
  • „Ekoprojektowanie – perspektywa polskiego meblarstwa” – wykład
  • „Strategie na trudne czasy! Przykłady firm i marek, które opierają się recesji” -panel dyskusyjny.
  • „O designie i jego wpływie na konkurencyjność branży. Czy polskie meble wypracowały unikalny design, a Polska potrafi zbudować markę opartą na designie? – panel dyskusyjny

Podczas Kongresu poznamy również tegorocznych laureatów nagrody Ambasador Meblarstwa, która wyróżnia osoby i firmy szczególnie zasłużone dla branży meblarskiej.

Organizator: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Współorganizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Promedia Jerzy Osika. Partnerzy Strategiczni: Bank PEKAO S.A, EGGER, Towarzystwo Gospodarcze MEBLOPOL Sp. z o.o.

Udział w Kongresie jest bezpłatny. Zgłoszenia można przesyłać do 8 września 2023 r. na adres:

Paulina Świeżek, Asystentka Biura OIGPM: paulina.swiezek@oigpm.org.pl

Data publikacji: 23.08.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
Webinar: Trendy w visual merchandisingu i ekspozycjach sklepowych
Jakie kierunki definiują wizualne oblicze sklepów w 2025 roku? Jak tworzyć ekspozycje, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też budują emocjonalną więź z klientem?… więcej »
Handel:
Jak technologia zmienia sprzedaż wyposażenia wnętrz? O sklepie internetowym, który naprawdę wspiera estetykę i doświadczenie klienta
W branży wnętrzarskiej od zawsze liczył się detal - kolor, faktura, światło, proporcje. Tymczasem w świecie e-commerce coraz częściej to właśnie technologia… więcej »
Handel:
E-commerce B2B – czym jest i dlaczego cyfryzacja handlu hurtowego to konieczność?
Jeszcze kilka lat temu e-commerce kojarzył się głównie ze sprzedażą detaliczną – sklepami internetowymi i zakupami online dla konsumentów. Dziś jednak to handel… więcej »