Szanowni Państwo, Dyrektorzy z branży artykułów gospodarstwa domowego
Targi The Inspired Home Show rozpoczną się 5 marca, a hale ponownie wypełnią się nowymi produktami i innowacjami. Będzie to okazja dla społeczności home + housewares, aby spotkać się w celu odkrywania produktów i nawiązywania kontaktów –działań, których bardzo brakowało w ciągu ostatnich 18 miesięcy.
Na pięć miesięcy przed otwarciem sprzedana powierzchnia wystawiennicza na The Inspired Home Show wynosi 82%. Spodziewamy się 240 nowych wystawców. Wystawcy są entuzjastycznie nastawieni do powrotu do biznesu, podobnie jak społeczność handlowa. Sprzedawcy detaliczni z całego świata mówią nam, że pozyskiwanie towaru online jest wyzwaniem, a znalezienie nowych i innowacyjnych produktów jest niezwykle trudne. Uważają, że targi są najbardziej wydajną i skuteczną metodą oraz najlepszą okazją do odkrywania i angażowania się w branżę.
Targi po raz kolejny zaprezentują szeroką gamę produktów do domu i artykułów gospodarstwa domowego w pięciu strefach: Dine + Design w South Hall, Discover Design and Clean + Contain w North Hall, Wired + Well w Lakeside Center i International Sourcing na poziomie 1 Sali Północnej.
Właściciel obiektu targowego McCormick Place już przygotowuje się do naszego przybycia. Zainstalował najnowszą technologię filtrowania powietrza i wdrożył w budynkach sanitariaty klasy szpitalnej. McCormick Place otrzymał certyfikat GBAC Star, najwyższy, jaką budynek może otrzymać za warunki sanitarne związane z zapobieganiem chorobom. Dodatkowo, aby zapewnić bezpieczne spotkanie, International Housewares Association zleciło badanie Epistemix firmie doradczej ds. BHP. Dostarczy ono solidnych danych naukowych, niezbędnych do prawidłowej oceny i wdrożenia ważnych środków bezpieczeństwa w całym kampusie McCormick Place.
Po przybyciu na targi zobaczycie wiele zmian. Inspired Home Show, brand wprowadzony w 2018 roku, będzie koncentrował kreatywność branży wokół stylu życia i konsumentów. Wystawa Pantone Color Watch powraca w tym roku w nowej lokalizacji w Grand Concourse w pobliżu głównego wejścia do południowego budynku. New Products i gia Global Innovation Award Display, a także Discover Design Display, teraz znajdujące się przy wejściu do budynku północnego, zostały również całkowicie przeprojektowane, aby zapewnić inspirującą przestrzeń do odkrywania produktów. Nie zapomnieliśmy też o holu Lakeside Center, który będzie wypełniony nowymi ekspozycjami Smart Home i Inventor’s Corner, a także kilkoma innymi prezentacjami poświęconymi innowacjom.
Zarząd i pracownicy IHA ciężko pracowali, aby zapewnić także towarzyszący program o wartości dodanej, który będzie silnie wspierał branżę poprzez:
• Ułatwianie nawiązywania kontaktów poprzez grupy CORE i konferencję CHESS
• Zapewnianie edukacji poprzez Connect SPRING, FALL, GLOBAL i DIGITAL
• Tworzenie narzędzi do wyszukiwania produktów za pośrednictwem 365 i COMMERCE
• Ułatwianie spotkań z kupcami poprzez Connect GROCERY i inne programy sprzedaży detalicznej
• Opracowanie programu wiadomości branżowych za pośrednictwem HomePage News
W sumie w ciągu ostatnich 18 miesięcy nawiązano tysiące kontaktów. To cyfrowe ofertowanie będzie kontynuowane w 2022 roku jako silne uzupełnienie The Inspired Home Show, które ponownie stanie się domem dla branży home + housewares. Dodatkowe informacje o IHA, targach i branży są zawsze dostępne na naszych głównych stronach internetowych:
Czekamy na Was w marcu w Chicago. Będziemy w kontakcie w nadchodzących tygodniach. Kontynuujemy przygotowania na Wasz przyjazd!
Wszystkiego najlepszego,
Derek MillerPrezes i CEO