Nadchodzi trzecia edycja Warsaw Home

Warsaw Home to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie designu i wyposażenia wnętrz w Polsce. Targi z roku na rok przyciągają coraz więcej ważnych wystawców i coraz więcej gości. Już niedługo, w październiku, w Ptak Warsaw Expo odbędzie się ich trzecia edycja.

Warsaw Home to stosunkowo nowe wydarzenie w świecie wyposażenia wnętrz i designu – premiera targów przypadła na 2016 rok. Jednak w tym krótkim czasie stało się ono jedną z ważniejszych biznesowych platform w kraju i w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie intensywnie się rozwija, wykorzystując dobry czas dla designu. Powierzchnia wystawiennicza zwiększa się skokowo, aż pięciokrotnie – od 24 tys. w 2016 roku do 120 tys. mkw. w 2018. To samo dotyczy liczby wystawców: 150 w 2016 r., 400 w 2017 r. i – według prognoz organizatorów – ok. 800 w 2018 roku.

Organizatorzy Warsaw Home podkreślają dynamiczny rozwój imprezy, który następuje szybciej, niż w przypadku porównywalnych wydarzeń na świecie, takich jak organizowane od 2005 roku targi Saloni WorldWide w Moskwie i istniejące również od 2016 roku Salone del Mobile. Shanghai.

Twórczyni Warsaw Home, Kasia Ptak, od razu planowała i organizowała targi nie z myślą o rynku lokalnym, ale międzynarodowym. Lokalizacja, Nadarzyn pod Warszawą, dała więcej możliwości niż inne miejsca w Polsce – Warszawa ze swoim międzynarodowym lotniskiem i szybkimi połączeniami z całą Europą jest doskonałym celem podróży, ze swoją ogromną i zróżnicowaną bazą hotelową i dodatkowymi atrakcjami. Miasto rozwija się w wyjątkowy sposób – w dwumilionowej Warszawie w 2016 roku sprzedano 24 tys. mieszkań, więcej niż w Londynie z ośmioma milionami mieszkańców. Organizatorzy dbają także o sprawną komunikację z centrum Warszawy dla wszystkich gości.

Nowoczesne, ogromne hale wystawiennicze Ptak Warsaw Expo, w których organizowane są Warsaw Home, spełniają najwyższe standardy targowe. Wystawcy mają do dyspozycji przestrzeń, którą mogą dowolnie, w ciekawy sposób wykorzystać, wraz z pełnym potrzebnym zapleczem technicznym. Goście – szereg atrakcji, punktów informacyjnych i gastronomicznych i dostęp do najlepszych marek i produktów.

Warsaw Home od początku przyciągały nie tylko polskich producentów, choć ich obecność to istotna wartość targów. Zadaniem targów jest nie tylko zwiększanie rozpoznawalności poszczególnych polskich marek, ale też całego kraju, który – o czym nie każdy wie, zwłaszcza poza naszymi granicami – jest czwartym w Europie producentem i trzecim krajem pod względem wielkości eksportu mebli. Z każdą kolejną edycją na targach przybywa także międzynarodowych producentów, którzy prezentują tu swoje nowości.

Od pierwszej edycji targom towarzyszyły debaty, prelekcje i dodatkowe wydarzenia, skierowane zarówno do amatorów, jak i do branży. Gwiazdami Warsaw Home są architekci i projektanci. Karim Rashid już dwukrotnie był gościem warszawskich targów, a jego wykład za każdym razem zgromadził tłumy. W tym roku pojawi się na nich m.in. Tom Dixon, Stefano Giovannoni i Nika Zupanc. Od tegorocznej edycji partnerem Warsaw Home jest znana platforma wyposażenia wnętrz Architonic.

Warsaw Home łączą przedsiębiorców ze Wschodu i Zachodu i stale zwiększają swój zasięg działania. To ważna pozycja w kalendarzu dla wszystkich profesjonalistów i osób zainteresowanych wyposażeniem wnętrz i kochających design. Po więcej informacji zapraszamy na stronę targów: http://warsawhome.eu

Magazyn Ambiente jest patronem medialnym wydarzenia.

Data publikacji: 20.08.2018
Przeczytaj również

Targi:
Podsumowanie Targów LUBDOM 2024
Dwa dni wypełnione rozmaitymi atrakcjami, wymiana doświadczeń branżowych i godziny inspirujących dyskusji – choć 43. Edycja Targów Budowlanych LUBDOM, towarzysząca im… więcej »
Targi:
Targi LUBDOM w Lublinie oraz Wschodni Kongres Naukowy Designu i Architektury już w kwietniu
Renomowani producenci, znane marki, eksperci budowlani i przedstawiciele branży architektonicznej! Odwiedź największe targi budowlane w regionie! Targi LUBDOM już 13-14… więcej »
Targi:
Targi firmy Eurofirany: nowości, autorskie kolekcje, wspaniała atmosfera
Za nami kolejna edycja targów wewnętrznych firmy Eurofirany, skierowanych do klientów i partnerów biznesowych marki. Była to niepowtarzalna okazja do tego, aby zobaczyć w… więcej »