Castorama notuje wzrost wyników sprzedaży

fot. Lionel Allorge, Wikimedia Commons

W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like – podaje Grupa Kingfisher, właściciel sieci marketów budowlanych.

Grupa Kingfisher jest w trakcie procesu transformacji biznesu. “Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe”, powiedziała Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.

W Polsce sprzedaż Grupy w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów, wzrastając o 1,8 %, a w stałych kursach wymiany o 2,5 %. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 %.

Data publikacji: 22.08.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Jak pokonamy wspólnego wroga
Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na mamuty, przez zwycięstwo pod Grunwaldem, po… więcej »
Handel:
Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydaje
Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu i to tam uczą się pewnych… więcej »
Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie
Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie? Zastanawiałeś się kiedyś,… więcej »