Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej

Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem – wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości może prowadzić do frustracji i niepewności, utrudniając przejście od teorii do praktyki. Zrozumienie procesów rządzących światem biznesu i rozpoczęcie własnej działalności pozwala na skuteczniejsze zarządzanie karierą, budowanie marki osobistej, pozyskiwanie klientów i satysfakcję z pracy w branży.

Na początku kariery, zdobycie klientów i utrzymanie stałego przepływu pracy, nawet przy doskonałych umiejętnościach projektowych, to spore wyzwanie. Bez stałego napływu nowych projektów trudno utrzymać się na rynku i rozwijać działalność. Wpływa to nie tylko na wyniki finansowe, ale także możliwość rozwijana umiejętności, zdobywania nowych doświadczeń, a przez to stopniowy rozwój pracowni. Co więcej, zadowoleni klienci, udane projekty i rekomendacje ułatwiają pozyskanie nowych inwestorów.

Największą obawą przed podjęciem własnej działalności jest duża konkurencja na rynku architektonicznym. Młodzi architekci, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność, często muszą stawić czoła różnym aspektom rywalizacji, co może budzić pewne obawy dotyczące utrzymania się na rynku. Dodatkowo branża projektowa podlega ciągłym trendom i zmianom, także w preferencjach klientów. Projektanci muszą być elastyczni i gotowi dostosowywać się do ewoluujących oczekiwań rynku.

Firmy z długoletnim stażem mają już ugruntowaną pozycję, a ich znane projekty przyciągają uwagę klientów. Jak młody architekt może poradzić sobie z ich konkurencją i przyciągnąć do siebie klientów? Na te oraz inne pytania poznamy odpowiedź podczas bezpłatnego webinaru OKK! Design „Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej” już 12.12.2023 o godz. 12:00. Link do bezpłatnej rejestracji: https://tiny.pl/c87px.  Mecenasem wydarzenia jest marka Samsung, której przedstawiciele Mateusz Kazula oraz Magdalena Weber opowiedzą o przygotowywaniu i pieczeniu świątecznych potraw przy użyciu nowoczesnych sprzętów Samsung.

Gośćmi specjalnymi webinaru będą architektki z pracowni FUGA Architektura Wnętrz, innowacyjnego studia projektowego, składającego się z kilku silnych osobowości. Na ich czele stoją Antonina Sadurska i Katarzyna Burak. Od ponad dekady współpracują ze sobą, tworząc oryginalne i charakterystyczne wnętrza. Kluczowym elementem ich sukcesu jest umiejętność słuchania klientów i partnerów biznesowych. Otwartość na zmiany i nieustanne dążenie do doskonalenia współpracy sprawiają, że są gotowe sprostać każdym wyzwaniom. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat początków rozwoju własnej działalności w branży architektonicznej, serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu! Portal Ambiente.info.pl jest patronem medialnym webinaru.

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie widzów – Olga Kisiel-Konopka, OKK! PR

12.05 – Świąteczne pieczenie – Mateusz Kazula i Magdalena Weber – Samsung

12.30 – Droga do własnej pracowni – Antonina Sadurska i Katarzyna Burak – FUGA Architektura Wnętrz

13.10 – pytania na forum od widzów

 

Więcej na https://okkdesign.pl/ i https://www.facebook.com/okkdesignPL

Data publikacji: 7.12.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Rozwiń e-sprzedaż na rynkach zagranicznych. Ostatnie dni na bezpłatne zgłoszenia!
Już 16 maja firmy zainteresowane rozwojem e-sprzedaży na rynkach zagranicznych będą mogły skorzystać z bezpłatnych wykładów i porad ekspertów podczas konferencji… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zarządzać sobą i innymi, aby poprawić efektywność oraz zyskać więcej czasu dla siebie – bezpłatne wykłady
Zapraszamy w dniach 14-15 maja na cykl interesujących wykładów podczas Konferencji Branży Meblarskiej i Komponentów Meblowych, która towarzyszy targom Furnitech w Ptak… więcej »
Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »