Trendy, visual merchandising, branding – 5 dni bezpłatnych wykładów dla branży wyposażenia wnętrz i AGD

Od 27 września do 1 października 2021 r. będzie można uczestniczyć w wirtualnym wydarzeniu dla branży wyposażenia wnętrz Connect FALL. Organizator, International Housewares Association, przygotował bogaty program dla profesjonalistów z sektora domowego. Każdy dzień Connect FALL będzie oferować mieszankę sesji edukacyjnych i demonstracji produktów. Wśród tematów wykładów pojawią się m.in.: nowe tendencje w stylu i wzornictwie, zmieniające się trendy konsumenckie, nowy raport na temat wydatków konsumenckich na specjalne okazje, branding, czy visual merchandising.  Podczas wydarzenia zostaną również ogłoszone wyniki konkursu na najlepsze wystawy sklepowe Global Innovation Award (gia) Top Window.

– W oparciu o sukces naszego inauguracyjnego wirtualnego wydarzenia Connect SPRING, w maju zeszłego roku, chcieliśmy zapewnić kupującym i sprzedającym artykuły gospodarstwa domowego kolejną okazję do nawiązania kontaktów przy okazji prezentacji nowych innowacji produktowych oraz zapewnienia im wiedzy eksperckiej, pomocnej w rozwiązywaniu problemów, z którymi się obecnie borykają – tłumaczy Derek Miller, prezes IHA.

Connect FALL otworzy w poniedziałek, 27 września, raport o branży i prognozach dla niej, który zaprezentuje Joe Derochowski. Tego samego dnia odbędzie się również panel dyskusyjny, podczas którego specjaliści przeanalizują, w jaki sposób wiodący niezależni detaliści radzą sobie z pandemią dzięki visual merchandisingowi i platformom operacyjnym. Będzie można także obejrzeć demonstracje produktów do gotowania i pieczenia.

W ramach kilkudniowego wydarzenia będzie można także wziąć udział, w następujących sesjach edukacyjnych:

Wszystkie drogi prowadzą do domu

Analizy pokazują zmieniające się wartości konsumenckie i potrzebę transformacji branży wnętrzarskiej. Charakteru dzisiejszego domu nie da się opisać w prosty sposób. W ciągu jednego dnia musi on przechodzić metamorfozę, by spełniać pozornie sprzeczne potrzeby: miejsca pracy, przestrzeni do zabawy i bazy mieszkalnej. To przede wszystkim twierdza, zapewniająca poczucie bezpieczeństwa, które jest nieosiągalne w „świecie zewnętrznym”. Joe Derochowski z The NPD Group, Tom Mirabile, dyrektor Springboard Futures i Leana Salamah, wiceprezes ds. marketingu IHA, zbadają zmiany w postrzeganiu domu oraz potencjał tej transformacji  dla  branży artykułów gospodarstwa domowego.

Trendy w wyposażeniu wnętrz 2022

Trend „Odkrycie prawdziwego życia – Nowy etos” wpływa na każdy aspekt lifestyle’u, a także na otaczające nas artykuły wyposażenia wnętrz oraz gospodarstwa domowego. Jest on zakorzeniony w potrzebie prostoty, nowoczesności i funkcjonalności, przy jednoczesnym zamiłowaniu do koloru i wzornictwa. Nancy Fire, dyrektor Design Works International, przeanalizuje potrzeby konsumentów, koncentrując się na stylu domu i artykułów gospodarstwa domowego, wzornictwie i jakości.

Raport „Wydatki konsumenckie na specjalne okazje”

Każdego roku wiele okazji wiąże się z potrzebą zakupu produktów do domu dla siebie i dla innych. Należą do nich m.in. śluby czy narodziny dzieci. Wiele celebracji tych wydarzeń zostało zawieszonych przez pandemię. IHA i HomePage News zleciły badanie, aby sprawdzić  czy w 2022 r. sytuacja ta ma szansę się zmienić oraz jakie konsumenci mają plany dotyczące zakupu artykułów domowych na specjalne okazje. Leana Salamah, wiceprezes ds. marketingu, IHA i Peter Giannetti, redaktor naczelny HomePage News, przedstawią wnioski z tego pierwszego w swoim rodzaju raportu.

Czy jesteś gotowy na 2030 rok? Nadchodzące zmiany stylu życia zmienią doświadczenia związane z domem

Dyrektorzy firmy Sphere Trending, Susan Yashinsky i Mandi Mankvitz, przeanalizują trendy i strategie przyspieszone przez pandemię, które staną się wiodące w 2030 r. Tematy dyskusji to: pokolenia – wzajemny wpływ na styl życia i ekonomię; przestrzeń — pragnienia i potrzeby w świecie po pandemii; lokalność — w społeczeństwie, handlu detalicznym i rekreacji; renesans — nowa era technologii i kreatywności; związek — skrzyżowanie społeczności i handlu.

Branding w retaliu w świecie Post-Covid

Pandemia Covid zmieniła świat. Jak marki radzą sobie z dostosowaniem się do zmian? Adrienne Weiss, brand developer, wyjaśni proces przywracania energii dojrzałym markom, a także podpowie, jak budować markę od początku.

Marka, na której stoisz. Ścieżka do budowania marki Ty

Relacje konsumentów z markami stały się jeszcze bardziej złożone i ważniejsze niż kiedykolwiek. Oznacza to patrzenie na każdą firmę jak na markę i wymaga ewolucji, która zapewni dostosowanie się do rynku coraz bardziej rozproszonych i coraz mniej lojalnych klientów. Leigh Ann Schwarzkopf, założycielka i dyrektorka Project Partners Network, omówi „Trzy B brandingu: budowanie, kupowanie i pożyczanie” oraz sposób, w jaki działają one na rzecz rozwoju relacji, umacniania lojalności i tworzenia responsywnej i odpornej marki Ty.

Materiały a doświadczenia konsumenckie

Dr Gayatri Keskar, wiceprezes ds. badań w Material Connexion, omówi, w jaki sposób materiał produktu może wpłynąć na wrażenia konsumentów podczas zakupów.

Top Window Award

Od stuleci funkcja witryn sklepowych pozostaje taka sama. Były miejscem, w którym można przedstawiać i sprzedawać towary lub reklamować najnowsze wyprzedaże lub promocje. Z czasem wystawy przekształciły się jednak w potężne narzędzie komunikacji, dzięki któremu detaliści mogą wyrazić charakter, styl i wartości swojego salonu. Projektantka i pedagog, Anne Kong zbada nowe kierunki w projektowaniu witryn, w tym techniki i strategie najskuteczniejsze na dzisiejszym rynku. Anne Kong, która jest członkiem jury ekspertów Global Innovation Awards (gia), ogłosi również zwycięzcę konkursu GIA Top Window Award na najlepsze wystawy sklepowe z całego świata.

Rejestracja na Connect FALL jest bezpłatna. Aby uzyskać więcej informacji na temat programu lub zarejestrować się, wejdź na TheInspiredHomeShow.com/connect/connect-fall

 

Data publikacji: 22.09.2021
Przeczytaj również

Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »
Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!
Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla przedsiębiorstw, które chcą… więcej »