Jak sprzedawać lepiej we wnętrzarskim sklepie?

Przed sprzedawcami w sklepach wnętrzarskich stoi wiele wyzwań, często większych niż te, z którymi spotykają się pracownicy innych branż. Dlatego zapraszamy na szkolenie poświęcone właśnie temu sektorowi. Już 16. października w Warszawie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób ulepszyć sprzedaż w sklepie wnętrzarskim.

Szkolenie „Jak sprzedawać lepiej we wnętrzarskim sklepie” skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedaży, pozyskać i utrzymać klientów i osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe. Z udziału skorzystają niewątpliwie osoby sprzedające m.in. meble, oświetlenie, artykuły dekoracyjne, tekstylia domowe, upominki, jak również kadra zarządzająca oraz właściciele takich sklepów.

Uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób profesjonalnie przygotować się do sprzedaży, zbudować efekt pierwszego dobrego wrażenia, właściwie nawiązać kontakt z danym typem klienta, efektywnie diagnozować jego potrzeby, czy prezentować produkty w taki sposób, aby zachęcić klienta do zakupu. Wśród tematów znajdą się również tak ważne zagadnienia, jak skuteczna finalizacja sprzedaży, umiejętność uchylania obiekcji klientów oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży.

Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, prezes Promedia, ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Jest on wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu), członkiem jury konkursów oceniających najlepsze praktyki w handlu detalicznym w Polsce i na świecie, a także wydawcą i redaktorem naczelnym fachowych czasopism i portali adresowanych do handlu z branży wyposażenia wnętrz (Ambiente, Ambiente International, Ambiente.info.pl) i mody (Fashionbusiness.pl, Moda Męska).

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić „zgłoszenie udziału” (https://tiny.pl/gbpf5), podpisać i przesłać skan mailem na adres: szkolenia@promedia.biz.pl do dnia 12.10.2018, a następnie dokonać płatności przelewem do dnia 15.10. Opłata za udział wynosi 490 zł netto za osobę, a przy większej ilości uczestników, dla drugiej i każdej następnej osoby – 390 zł netto. 

Data publikacji: 2.10.2018
Przeczytaj również

Handel:
W jaki sposób hiper personalizacja pomaga w walce o klienta
Czym różni się hiper personalizacja od królującej na rynku retail od lat personalizacji? Dzięki wykorzystaniu danych transakcyjnych i behawioralnych oraz systemów AI ta… więcej »
Aktualności:
GIA Top Window Award: Wystartuj w konkursie na najlepsze wystawy sklepów z branży home!
Chcesz się pochwalić swoją wystawą sklepową? Zgłoś się do konkursu  GIA Top Window Award. Zgłoszenia z Polski przyjmowane są przez portal branży wyposażenia wnętrz… więcej »
Handel:
Jak uchronić się przed odpływem klientów? Oto pięć pomocnych trendów customer experience
Utrzymanie wysokich standardów obsługi staje się coraz bardziej istotne, na co wskazują np. wyniki badania Armatis Customer Experience Index. Według nich tylko jedno… więcej »