Jak sprzedawać lepiej we wnętrzarskim sklepie?

Przed sprzedawcami w sklepach wnętrzarskich stoi wiele wyzwań, często większych niż te, z którymi spotykają się pracownicy innych branż. Dlatego zapraszamy na szkolenie poświęcone właśnie temu sektorowi. Już 16. października w Warszawie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób ulepszyć sprzedaż w sklepie wnętrzarskim.

Szkolenie „Jak sprzedawać lepiej we wnętrzarskim sklepie” skierowane jest do wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności sprzedaży, pozyskać i utrzymać klientów i osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe. Z udziału skorzystają niewątpliwie osoby sprzedające m.in. meble, oświetlenie, artykuły dekoracyjne, tekstylia domowe, upominki, jak również kadra zarządzająca oraz właściciele takich sklepów.

Uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób profesjonalnie przygotować się do sprzedaży, zbudować efekt pierwszego dobrego wrażenia, właściwie nawiązać kontakt z danym typem klienta, efektywnie diagnozować jego potrzeby, czy prezentować produkty w taki sposób, aby zachęcić klienta do zakupu. Wśród tematów znajdą się również tak ważne zagadnienia, jak skuteczna finalizacja sprzedaży, umiejętność uchylania obiekcji klientów oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży.

Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, prezes Promedia, ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Jest on wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu), członkiem jury konkursów oceniających najlepsze praktyki w handlu detalicznym w Polsce i na świecie, a także wydawcą i redaktorem naczelnym fachowych czasopism i portali adresowanych do handlu z branży wyposażenia wnętrz (Ambiente, Ambiente International, Ambiente.info.pl) i mody (Fashionbusiness.pl, Moda Męska).

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić „zgłoszenie udziału” (https://tiny.pl/gbpf5), podpisać i przesłać skan mailem na adres: szkolenia@promedia.biz.pl do dnia 12.10.2018, a następnie dokonać płatności przelewem do dnia 15.10. Opłata za udział wynosi 490 zł netto za osobę, a przy większej ilości uczestników, dla drugiej i każdej następnej osoby – 390 zł netto. 

Data publikacji: 2.10.2018
Przeczytaj również

Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »
Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Handel:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]
Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia z domu stanowią dopiero… więcej »