Sieć Tedi planuje rozwój w Polsce

fot. www.tedi.com

Niemiecka sieć dyskontowa Tedi, która ma już 13 sklepów w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, planuje otwarcie kolejnych placówek, przede wszystkim w dużych miastach. 

Rok 2019 będzie drugim i jednocześnie przełomowym rokiem dla niemieckiego detalisty. Po okresie badania rynku firma chce postawić na rozwój sieci w Polsce i przyspieszyć ekspansję. Sieć będzie obecna zarówno w podmiejskich parkach handlowych, jak i w większych obiektach w centrach miast. Jak mówi Mirosław Huczek, prezes sieci, ilość sklepów może wzrosnąć w tym roku nawet do kilkudziesięciu.

W ofercie sklepów Tedi znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych – do domu (kuchni, łazienki), produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. Sieć posiada obecnie około 1900 oddziałów w całej Europie w 8 krajach.

Data publikacji: 15.01.2019
Przeczytaj również

Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »
Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Rynek:
Grupa BSH, właściciel m.in. marek Bosch i Siemens, podsumowuje rok
BSH Hausgeräte GmbH osiągnęło obroty w wysokości 14,8 miliarda euro w 2023 r. Skorygowany o efekty kursowe obrót był więc na poziomie z poprzedniego roku. Jak jednak… więcej »