Sieć Tedi planuje rozwój w Polsce

fot. www.tedi.com

Niemiecka sieć dyskontowa Tedi, która ma już 13 sklepów w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, planuje otwarcie kolejnych placówek, przede wszystkim w dużych miastach. 

Rok 2019 będzie drugim i jednocześnie przełomowym rokiem dla niemieckiego detalisty. Po okresie badania rynku firma chce postawić na rozwój sieci w Polsce i przyspieszyć ekspansję. Sieć będzie obecna zarówno w podmiejskich parkach handlowych, jak i w większych obiektach w centrach miast. Jak mówi Mirosław Huczek, prezes sieci, ilość sklepów może wzrosnąć w tym roku nawet do kilkudziesięciu.

W ofercie sklepów Tedi znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych – do domu (kuchni, łazienki), produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. Sieć posiada obecnie około 1900 oddziałów w całej Europie w 8 krajach.

Data publikacji: 15.01.2019
Przeczytaj również

Handel:
E-commerce B2B: Sposób na poprawę efektywności i zwiększenie zysków
W świecie cyfryzacji i globalizacji, e-commerce B2B (Business-to-Business) staje się nieodzownym elementem strategii biznesowych firm. Czym jest e-commerce B2B, jakie przynosi… więcej »
Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Rozwiń e-sprzedaż na rynkach zagranicznych. Ostatnie dni na bezpłatne zgłoszenia!
Już 16 maja firmy zainteresowane rozwojem e-sprzedaży na rynkach zagranicznych będą mogły skorzystać z bezpłatnych wykładów i porad ekspertów podczas konferencji… więcej »
Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »