Niemiecka sieć dyskontowa Tedi, która ma już 13 sklepów w Polsce, m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, planuje otwarcie kolejnych placówek, przede wszystkim w dużych miastach.
Rok 2019 będzie drugim i jednocześnie przełomowym rokiem dla niemieckiego detalisty. Po okresie badania rynku firma chce postawić na rozwój sieci w Polsce i przyspieszyć ekspansję. Sieć będzie obecna zarówno w podmiejskich parkach handlowych, jak i w większych obiektach w centrach miast. Jak mówi Mirosław Huczek, prezes sieci, ilość sklepów może wzrosnąć w tym roku nawet do kilkudziesięciu.
W ofercie sklepów Tedi znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych – do domu (kuchni, łazienki), produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. Sieć posiada obecnie około 1900 oddziałów w całej Europie w 8 krajach.