W drugim kwartale 2018 roku sieć sklepów Castorama w Polsce odnotowała wzrost wyników sprzedaży zarówno ogółem, jak i w ujęciu like-for-like – podaje Grupa Kingfisher, właściciel sieci marketów budowlanych.
Grupa Kingfisher jest w trakcie procesu transformacji biznesu. „Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe”, powiedziała Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.
W Polsce sprzedaż Grupy w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów, wzrastając o 1,8 %, a w stałych kursach wymiany o 2,5 %. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 %.