Interior Design Forum umacnia swoją pozycję

12 września na warszawskim stadionie PGE Narodowym odbyła się 11. edycja targów tekstyliów domowych Interior Design Forum. Jesienna odsłona imprezy pokazała, że wpisała się ona już na stałe w kalendarz branżystów.

Na targach można było obejrzeć nowości w ofercie około 50 firm i marek z branży tekstyliów wnętrzarskich: od  dekoracji okiennych (firany, rolety, karnisze), poprzez wykładziny i tapety, aż po tkaniny obiciowe, nakrycia stołowe i itp. Pomimo nie najlepszej pogody Interior Design Forum przyciągnęło sporo gości z całego kraju, a nawet z zagranicy. Licznie przybyli przedstawiciele sklepów z wyposażeniem wnętrz, studia dekoracji okien, a także sieci detaliczne i dekoratorzy wnętrz.

Oprócz stoisk wystawców dużym zainteresowaniem cieszyły się prezentacje odbywające się w ramach wydarzeń towarzyszących. Można było posłuchać wykładów o trendach w wyposażeniu wnętrz na wiosnę i lato 2018, tendencjach na rynku surowców włókienniczych, ciekawych kierunkach targowych, a także o modnym ostatnio zjawisku – pop-up store’ach, czyli sklepach tymczasowych. Oprócz tego, cały blok tematyczny poświęcono sprzedaży internetowej i mediom społecznościowym w branży wyposażenia wnętrz. Wśród prelegentów Interior Design Forum znalazły się takie osoby, jak: Jerzy Osika, właściciel firmy Promedia, Andrzej Drożdż, ekspert i arbiter Izby Bawełny w Gdyni, Piotr Łukaszewicz, przedstawiciel Targów Frankfurt, Anna Rak, country manager Trusted Shops, Marcin Rutkowski, PR & marketing manager w i-systems, Igor Czajkowski,  general manager 2ClickShop oraz Agnieszka Chabrzyk,  country director w Business Factory & ROI Hunter.

Podczas targów Interior Design Forum ogłoszono zwycięzcę polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards, który nagradza najlepsze koncepcje sklepów w branży wyposażenia wnętrz. Jurorzy oceniają m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Konkurs odbywa się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W tym roku polski etap wygrał sklep internetowy Szklanydom.pl.  Będzie on reprezentował Polskę podczas finału, który odbędzie się w marcu 2018 r. na uroczystej gali w Chicago, podczas targów International Home + Housewares Show. Sponsorem polskiej edycji konkursu jest magazyn Ambiente, wydawany przez Promedia, natomiast organizatorem globalnym stowarzyszenie branżowe IHA (International Housewares Association).

Data publikacji: 15.09.2017
Przeczytaj również

Targi:
Targi RetailShow już w listopadzie
VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w… więcej »
Aktualności:
Za nami 44. edycja Międzynarodowych Targów Meblowych
5 września 2017 r, o godz. 11.00 rozpoczęła się 44. edycja Międzynarodowych Targów Meblowych i 4. edycja Targów Technologii Obróbki Drewna i Produkcji Mebli AMIA w… więcej »
Targi:
11. Interior Design Forum: tekstylia domowe, trendy i sztuka sprzedaży off- i online
12.09.2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędą się targi tekstyliów domowych dla profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz Interior Design Forum. Będą one… więcej »