Znamy zwycięzcę polskiej edycji konkursu gia!

Podczas targów Interior Design Forum, które odbyły się 12 września na warszawskim stadionie PGE Narodowy, ogłoszono zwycięzcę polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Innovation Awards, który nagradza najlepsze koncepcje sklepów w branży wyposażenia wnętrz. Został nim sklep internetowy Szklanydom.pl. 

Jurorzy oceniają m.in. misję i strategię, design sklepu, visual merchandising, marketing, szkolenie pracowników, jakość obsługi klienta i innowacyjność. Konkurs odbywa się w dwóch etapach: krajowym i międzynarodowym. W tym roku polski etap wygrał sklep internetowy Szklanydom.pl. Firma od 17 lat aktywnie działa w branży szkła, pracując z najbardziej wymagającymi klientami z kraju, Europy i USA. Kreuje nowoczesne wzory, produkuje je i z powodzeniem dystrybuuje na bardzo szerokim rynku, a także realizuje specjalistyczne zamówienia indywidualne.

Polski laureat konkursu gia będzie reprezentował Polskę podczas finału, który odbędzie się w marcu 2018 r. na uroczystej gali w Chicago, podczas targów International Home + Housewares Show. Sponsorem polskiej edycji konkursu jest magazyn Ambiente, wydawany przez Promedia, natomiast organizatorem globalnym stowarzyszenie branżowe IHA (International Housewares Association).

Data publikacji: 14.09.2017
Przeczytaj również

Konkursy:
Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 – zgłoś realizację
Przed nami dwunasta edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL, którego celem jest wspólne architektoniczne podsumowanie minionego roku! Realizacje architektoniczne można… więcej »
Konkursy:
Miloo Home z prestiżową nagrodą Global Innovation Awards
Miloo Home – marka salonów oferujących wysokiej jakości wyposażenie wnętrz i ogrodów – została zwycięzcą polskiej edycji konkursu Global Innovation Awards i tym samym… więcej »
Aktualności:
Wystartowała polska edycja konkursu gia!
Trwają eliminacje do polskiej edycji światowego konkursu dla salonów stacjonarnych oraz sklepów internetowych z wyposażeniem wnętrz Global Innovation Awards 2020 (gia).… więcej »