E-sprzedaż w branży home&food

7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków. Podczas wykładów uczestnicy mogli dowiedzieć się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż internetową w branży home&food.

Zakupy online w dzisiejszych czasach są codziennością w niemal każdej branży, również tej spożywczej i AGD. Coraz więcej dostawców chce dotrzeć ze swoją ofertą do klientów, którzy z kolei mają coraz większe wymagania w stosunku do sklepów internetowych, zarówno jeśli chodzi o jakość oferty, jak i obsługi. Wzrost konkurencyjności na rynku e-commerce sprawia, że sprzedawcy muszą nadążać za trendami w sprzedaży internetowej. W branży home&food widać dużą chęć zdobywania nowej wiedzy, o czym może świadczyć zainteresowanie, jakim cieszyła się wrześniowa konferencja.

Podczas wydarzenia zorganizowanego przez firmę Promedia Jerzy Osika można było dowiedzieć się m.in.: jak zwiększyć ruch i konwersję na stronie sklepu, jak udoskonalić system płatności, w jaki sposób dostarczyć klientom tej samej jakości unikalnego doświadczenia zakupowego w omnichannel, a także jak prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na Facebooku. Wykłady poprowadzili:

  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director, Business Factory & Roi Hunter Poland,
  • Łukasz Miller, New Business Manager, SARE S.A,
  • Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops,
  • Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager, i-systems,
  • Łukasz Kozłowski, Customer Success, Dreamcommerce S.A.,
  • Jacek Kinecki, Dyrektor E-commerce, Przelewy24,
  • Igor Czajkowski, General Manager, Maciej Synoradzki, Key Account Manager, 2clickshop,
  • Szymon Jan Maksymilian Odolanowski, Specjalista ds. email marketingu, Freshmail
  • Michał Kuchta, Lending Strategy Manager, PayU,
  • Jerzy Osika, prezes Promedia.

Uczestnicy konferencji odwiedzali też stoiska partnerów wydarzenia, firm: PayU, Shoper, Sare, Freshmail, Przelewy24, i-systems, 2ClickShop, Trusted Shops, gdzie osobiście konsultowali ze specjalistami swoje przypadki biznesowe.

Konferencja została bardzo pozytywnie oceniona przez uczestników. „Wydarzenie „Home & Food  – e-commerce ze smakiem”, to fantastyczna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami w handlu internetowym. Co najważniejsze, każdy omawiany study case był historią firmy z branży home & food, dzięki czemu wszyscy uczestnicy otrzymali wiedzę skrojoną na miarę ich potrzeb. Prelegenci dzielili się wiedzą o innowacjach ze świata e-commerce jak również sprawdzonymi i przetestowanymi rozwiązaniami, które udało im się wypracować z klientami w ciągu ostatnich lat działalności. W przeciwieństwie do największych targów i konferencji tego typu organizowanych w kraju, „Home & Food  – e-commerce ze smakiem” daje możliwość bezpośredniej rozmowy z decyzyjnymi osobami z firm, będących dostawcami usług takich jak serwisy płatnicze, mailingowe oraz firmy tworzące serwisy B2B i B2C. Z pewnością zastosujemy wiedzę przywiezioną z targów w naszej firmie. Serdecznie polecam!” – Jagoda Tuz, www.szklanydom.pl

Kolejna edycja Home&Food odbędzie się w przyszłym roku, więcej informacji będzie można znaleźć na stronie: http://www.homeandfood.net/.

Wydarzenie objęli patronatem:

Patron honorowy: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

Patroni medialni: Ambiente, ambiente.info.pl, Toto Design, Poradnik Restauratora, Informator Spożywczy, Własny Dom oraz jedzenie.info.pl

Partnerzy gastronomiczni: SklepKawa.pl, Lifewellness

Patron: Incheba Expo Praha

Data publikacji: 14.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Samsung Polska nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną
Samsung Polska rozpoczyna współpracę z Marcinem Szczeliną, jednym z najbardziej uznanych krytyków architektury w Polsce, ekspertem europejskiej nagrody Mies van der… więcej »
Aktualności:
Malezyjska sieć MR.DIY otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce
Popularny malezyjski dyskont z artykułami dla domu i do majsterkowania zainaugurował działalność na polskim rynku. Jako pierwsi z asortymentem MR.DIY mogą zapoznać się… więcej »
Aktualności:
Eurofirany ze statuetką Super Luksusowa Marka Roku 2024
Firma Eurofirany została wyróżniona prestiżowym tytułem Super Luksusowa Marka Roku 2024 podczas jubileuszowej, 15. edycji Gali Luksusowa Marka Roku. Uroczystość… więcej »