- Dopasowaniu strategii i funkcjonowania rynku retailowego do rosnących kosztów
- Digitalizacji w retailu na wielu poziomach
- Zmianach zachowań zakupowych konsumentów wywołanych inflacją i kryzysem
- Przyszłości i roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, przenikania się off i online, shop in the shop
- Planowaniu dostaw i szukaniu remedium na przerwane łańcuchy dostaw, zarządzaniu magazynami
- Odpowiedzialności społecznej i trosce o planetę, w tym dostawie „eko” versus „szybko”
- Nowych możliwościach sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, marketplace, dark store
- Leadershipie & motywowaniu & zatrzymaniu pracowników
- Rozwoju q-commerce w sektorze FMCG
- Współpracy i partnerstwie na linii sieć-dostawca w kontekście inflacji i zrównoważonego rozwoju
Szkolenia i konferencje
Retail Challenge Poland 2023: IV Forum Liderów Handlu Off & On-line
10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych. 28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa
Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.
Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.:
digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce.
Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce.
Cel Forum
Wspieramy rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food poprzez wypracowanie eksperckich rozwiązań dla 10 najważniejszych aktualnie wyzwań handlu w Polsce.
Dla kogo?
W Forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.
O czym będziemy rozmawiać?