Retail Challenge Poland 2023: IV Forum Liderów Handlu Off & On-line

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych. 28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania. Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.: digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce. Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce. Cel Forum Wspieramy rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food poprzez wypracowanie eksperckich rozwiązań dla 10 najważniejszych aktualnie wyzwań handlu w Polsce. Dla kogo? W Forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów. O czym będziemy rozmawiać?
  • Dopasowaniu strategii i funkcjonowania rynku retailowego do rosnących kosztów
  • Digitalizacji w retailu na wielu poziomach
  • Zmianach zachowań zakupowych konsumentów wywołanych inflacją i kryzysem
  • Przyszłości i roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, przenikania się off i online, shop in the shop
  • Planowaniu dostaw i szukaniu remedium na przerwane łańcuchy dostaw, zarządzaniu magazynami
  • Odpowiedzialności społecznej i trosce o planetę, w tym dostawie „eko” versus „szybko”
  • Nowych możliwościach sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, marketplace, dark store
  • Leadershipie & motywowaniu & zatrzymaniu pracowników
  • Rozwoju q-commerce w sektorze FMCG
  • Współpracy i partnerstwie na linii sieć-dostawca w kontekście inflacji i zrównoważonego rozwoju
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 100 ekspertów z m.in.:
ACTION, KAUFLAND, BRICOMARCHE, TEDI, MAJSTER BUDOWLANE ABC, BAKALLAND, SUPER-PHARMA POLAND, IKEA POLAND, FRISCO, KAN, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ, DOUGLAS, MEDIAMARKTSATURN POLSKA, MODIVO, VRG, METRO, PANDORA, TERG, YES, HENKEL, E.LECLERC, EMPIK GROUP, ALLEGRO, CCC, NETTO, BRW, HOMLA, NEONET, H&M, OTCF, OBI, SPAR, INTERSPORT,
JERONIMO MARTINS, GEMINI, L’OREAL, AUCHAN, ALDI, EURO RTV AGD, MAXI ZOO, DECATHLON i in. Forum potrwa 2 dni, każdego dnia, po sesji plenarnej odbędzie się 6 sesji równoległych:
Ambiente.info.pl jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji na temat Forum Retail Challenge Poland 2023 można znaleźć na stronie: https://retailchallengepoland.pl/
Data publikacji: 18.08.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Rozwiń e-sprzedaż na rynkach zagranicznych. Ostatnie dni na bezpłatne zgłoszenia!
Już 16 maja firmy zainteresowane rozwojem e-sprzedaży na rynkach zagranicznych będą mogły skorzystać z bezpłatnych wykładów i porad ekspertów podczas konferencji… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zarządzać sobą i innymi, aby poprawić efektywność oraz zyskać więcej czasu dla siebie – bezpłatne wykłady
Zapraszamy w dniach 14-15 maja na cykl interesujących wykładów podczas Konferencji Branży Meblarskiej i Komponentów Meblowych, która towarzyszy targom Furnitech w Ptak… więcej »
Handel:
Jak wybrać platformę dla sklepu internetowego w ekspansji zagranicznej?
Wybór odpowiedniej platformy dla sklepu internetowego podczas ekspansji zagranicznej ma znaczący wpływa na efektywność sprzedaży, obsługę klienta oraz ogólną strategię… więcej »