Nowy katalog IKEA 2019 jest już dostępny w Polsce. W tym roku firma postawiła na różnorodność – zaprasza swoich czytelników do odwiedzin w siedmiu różnych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko. W okresie 20.08 – 09.09 br. do skrzynek pocztowych trafi około 5 260 000 sztuk katalogu. Katalog w wersji cyfrowej jest dostępny na stronie IKEA.pl oraz w aplikacji mobilnej od dnia premiery, czyli od 20 sierpnia 2018.
W poprzednich edycjach katalogu IKEA zawsze prezentowała aranżacje wnętrz w podziale na funkcje, np. sypialnię czy kuchnię. W tym roku koncepcja została zmieniona – pojawiły się aranżacje całych domów. Przestrzenie zostały zaprojektowane, uwzględniając potrzeby ludzi, którzy mogliby w nich zamieszkać, są pełne konkretnych pomysłów oraz opierają się na wnioskach i obserwacjach Raportu IKEA Życie w domu.
“W tym roku koncentrujemy się na życiu w domu ze wszystkim, co się z tym wiąże: radościami, codziennymi wyzwaniami, ale i niekiedy napięciami. Wierzymy, że poprzez umiejętne zrównoważenie przestrzeni „ja” i „my”, wykorzystanie odpowiednich produktów i sprytnych rozwiązań można sprawić, by codzienne życie w domu stało się lepsze. Tegoroczne działania to także kontynuacja komunikacji „IKEA. Niech Żyje Dom!” w odświeżonej odsłonie” – mówi Filip Fiedorow, Dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.
W katalogu oprócz stałej kolekcji znajdziemy też zapowiedzi sezonowych serii. W IKEA przez cały rok będą pojawiać się różnorodne nowości – warto śledzić zwłaszcza kolekcje specjalne, powstałe we współpracy z nieszablonowymi artystami. Już jesienią do sklepów zawitają oryginalne serie FÖREMÅL czy SAMMANHANG, a wiosną i latem 2019 roku swoją premierę będzie miała miedzy innymi kolekcja ART EVENT oraz FREKVENS. Wyjątkowym podziękowaniem IKEA za 75 lat istnienia firmy będzie seria produktów vintage o ponadczasowym wzornictwie – GRATULERA. Z okazji jubileuszu do asortymentu powróci kilka ikon stylu z lat 1950-1960, 1970-1980 oraz 1990-2000.