Jak odnieść sukces dzięki e-commerce B2B? To temat przewodni 7. edycji konferencji E-commerce Innovations, która odbędzie się 25 maja 2017 r. w Business Centre Club w Warszawie.
– Wartość sprzedaży internetowej w segmencie klientów biznesowych (B2B) jest znacznie większa od tej, która adresowana jest do indywidualnych konsumentów (B2C). Rosnąca świadomość tego faktu zachęca przedsiębiorców do skorzystania z potencjału lukratywnego i szybko rozwijającego się rynku. Nie ma już dylematu, czy warto się zająć e-commerce B2B, pozostaje jednak pytanie, jak zrobić to dobrze, by odnieść sukces. Celem konferencji jest pomoc firmom w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie – podkreśla Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, będącej organizatorem wydarzenia.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w konferencji? Praktycznie każdy, kto chce zwiększyć sprzedaż i oszczędzić koszty dzięki automatyzacji procesów. Sporo nowych inspiracji znajdą ci, którzy już sprzedają w internecie prywatnym konsumentom i chcą poznać różnice między e-commerce B2C a B2B. Dowiedzą się, jak zoptymalizować poszczególne etapy sprzedaży, począwszy od komunikacji marketingowej z klientem, przez lepsze wykorzystanie oprogramowania do zarządzania informacją, po wybór najlepszych systemów płatności i sprawną logistykę. Firmy realizujące obroty w obszarze business to business, które nie korzystają jeszcze z internetu jako narzędzia sprzedaży, zyskają informacje, dlaczego warto to robić i na co zwrócić szczególną uwagę.
Z udziału w konferencji najbardziej skorzystają osoby zarządzające firmami, menedżerowie sprzedaży i marketingu, specjaliści ds. e-commerce, praktycznie z każdej branży, która ma ofertę dla klientów biznesowych.
Uczestnicy wysłuchają interesujących wykładów, wezmą udział w panelu dyskusyjnym, skorzystają z bezpłatnych porad na stoiskach konsultacyjnych Partnerów wydarzenia, wśród których są m.in. takie firmy, jak i-systems, Inis, Trusted Shops, ODL czy Przelewy 24. Podczas konferencji poznamy też najlepsze sklepy internetowe – zwycięzców konkursu E-commerce Innovations Awards.
Co ciekawe, udział w tym, jedynym w Polsce wydarzeniu adresowanym w całości e-commerce B2B, jest bezpłatny dla 2 osób z firmy. Biorąc pod uwagę limitowaną liczbę miejsc, warto zgłosić swój udział jak najszybciej.
Termin: 25 maja 2017 r.
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10.
Aby wziąć udział w konferencji należy do dnia 22.05.2017 zarejestrować się poprzez formularz na stronie: http://ecommerceinnovations.pl/rejestracja#content. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Udział w Konferencji dla dwóch przedstawicieli firmy jest bezpłatny.
Dla firm świadczących usługi dla e-commerce wartość udziału wynosi 490,00 zł + 23% VAT od osoby.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji: e-commerce@promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61 i na stronie wydarzenia: http://ecommerceinnovations.pl/.