Meble Polska Edycja Specjalna: otwarcie platformy dla uczestników VIP

Już od 3 maja pierwsi uczestnicy mogą przeglądać profile wystawców edycji specjalnej Meble Polska i umawiać się z nimi na spotkania. Od tego dnia platforma online, na której Grupa MTP organizuje biznesowe spotkania branży meblowej i wyposażenia wnętrz, jest dostępna dla uczestników VIP. Od 10 maja będą mogli z niej korzystać wszyscy handlowcy.

Pre-event

Meble Polska Edycja Specjalna oficjalnie rozpoczyna się 24 maja i potrwa do 28 maja. To w tym okresie odbędą się wszystkie umówione spotkania i prelekcje. – Ale kupcy mają możliwość dostępu do platformy już wcześniej. Uczestnicy VIP korzystać z niej mogą już od 3 maja, a pozostali handlowcy od 10 maja. Dzięki temu wszyscy będą mogli dobrze przygotować się do wydarzenia, aby wykorzystać je w możliwie najbardziej efektywny sposób. Mam tu w szczególności na myśli uzupełnienie własnego profilu, przeszukanie informacji o wystawcach i ich produktach z wykorzystaniem rekomendacji przygotowanych automatycznie przez system na podstawie preferencji handlowych i w rezultacie wybór partnerów do spotkań oraz ich umówienie w dogodnych terminach – wyjaśnia Józef Szyszka, dyrektor Meble Polska Edycja Specjalna.

Na platformie swoje profile już od kwietnia tworzą wystawcy. Są wśród nich między innymi znane marki rynku meblowego, takie jak: Meble Wójcik, Gala Colllezione, Befame, Taranko, Calitan, FDM, Halmar, MC Akcent czy Grupa Poldem. Poza polskimi producentami swoją ofertę prezentują także firmy z Białorusi, Rumunii, Ukrainy i Turcji. Uczestnictwo w wydarzeniu potwierdziły już także takie firmy jak: Ashley, Wayfair czy XXXLutz. Oprócz producentów mebli w wydarzeniu w charakterze wystawców uczestniczą także firmy oferujące artykuły wyposażenia wnętrz, oświetlenie i tkaniny. – Codziennie do listy wystawców dołączają nowe firmy. Sprzedaż pakietów dla wystawców i uzupełnianie ich profili kontynuujemy do 23 maja. Jest to możliwe, gdyż w przeciwieństwie do tradycyjnych targów w przypadku spotkań online nie ma potrzeby czasochłonnej budowy stoiska i planowania ekspozycji w pawilonach. Aczkolwiek zachęcamy wszystkie chętne firmy do jak najszybszego podejmowania decyzji, gdyż obecność na platformie w okresie poprzedzającym wydarzenie ma ogromny wpływ na rezultaty – mówi Józef Szyszka.

Uczestnicy z całego świata

Charakter wydarzenia sprawia, że większość wystawców jako główny cel swojego uczestnictwa stawia pozyskanie nowych partnerów handlowych. Dlatego też globalna kampania promocyjna skupiła się właśnie na dotarciu z informacja o edycji specjalnej Meble Polska do nowych kupców, którzy dotąd nie odwiedzali poznańskich targów meblowych. Wśród osób, które do tej pory zakupiły bilety lub zarejestrowały swoje zaproszenia zdecydowanie dominują kupcy z zagranicy (na chwile obecną stanowią ponad 90 proc. wszystkich uczetników!). Są wśród nich handlowcy między innymi z takich krajów, jak: Brazylia, Bułgaria, Finlandia, Indie, Irlandia, Kanada, Kazachstan, Meksyk, Niemcy, Rosja, Słowacja, Stany Zjednoczone, Turcja, Węgry, Wielka Brytania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Meble Polska Edycja Specjalna

Biznesowe spotkania online branży meblowej i wyposażenia wnętrz Meble Polska – Edycja Specjalna, które odbędą się od 24 do 28 maja, stanowią alternatywne rozwiązanie dla tradycyjnych targów, które z uwagi na sytuacje pandemiczną nie mogły być zorganizowane w pierwszej połowie roku. Wydarzenie online zorganizowane przez Grupę MTP  pozwoli spotkać się przedstawicielom branży meblowej i wyposażenia wnętrz z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem. Udział w Meble Polska – Edycja Specjalna będzie także okazją do poszerzenia wiedzy na temat wybranych rynków eksportowych podczas serii interesujących wykładów i webinarów. Wydarzenie zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Jej zaletą jest możliwość wyszukania klientów według zainteresowań biznesowych oraz odbycia nieograniczonej liczby spotkań z funkcją video oraz chat. System automatycznie zarekomenduje partnerów do spotkań zainteresowanych naszą ofertą, zapisze umówione spotkania w kalendarzu zsynchronizowanym z Outlookiem i Google i z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomi o zbliżającym się spotkaniu.

Więcej szczegółowych informacji na www.meblepolska.pl.

Data publikacji: 4.05.2021
Przeczytaj również

Targi:
Podsumowanie Targów LUBDOM 2024
Dwa dni wypełnione rozmaitymi atrakcjami, wymiana doświadczeń branżowych i godziny inspirujących dyskusji – choć 43. Edycja Targów Budowlanych LUBDOM, towarzysząca im… więcej »
Targi:
Targi LUBDOM w Lublinie oraz Wschodni Kongres Naukowy Designu i Architektury już w kwietniu
Renomowani producenci, znane marki, eksperci budowlani i przedstawiciele branży architektonicznej! Odwiedź największe targi budowlane w regionie! Targi LUBDOM już 13-14… więcej »
Targi:
Targi firmy Eurofirany: nowości, autorskie kolekcje, wspaniała atmosfera
Za nami kolejna edycja targów wewnętrznych firmy Eurofirany, skierowanych do klientów i partnerów biznesowych marki. Była to niepowtarzalna okazja do tego, aby zobaczyć w… więcej »