Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.

Marka Śliwka Nałęczowska konsekwentnie wspiera zdolnych twórców. 1 lutego wystartowała druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska. To ogólnopolski konkurs skierowany do grafików, pasjonatów wzornictwa oraz designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Ideą projektu jest promowanie młodych twórców i umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Tym razem pasjonaci designu i grafiki mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin, będący interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 lutego do 20 marca br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Przewodniczącą jury, które oceni nadesłane prace, została aktorka i miłośniczka designu, Małgorzata Socha. W wyborze zwycięzców będą brali udział także m.in. Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Podobnie jak w pierwszej edycji, na zwycięzców czekają wysokie nagrody finansowe i zestawy pralin. Laureat pierwszego miejsca otrzyma 10 000 zł, drugiego – 7 000 zł, a trzeciego – 5 000 zł. Autorzy prac, którzy uplasują się na pozycjach od czwartej do dwunastej, otrzymają kosze Śliwki Nałęczowskiej. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni w czerwcu na konferencji w Warszawie. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

Druga edycja konkursu jest odpowiedzią na olbrzymie zainteresowanie, jakim cieszyła się pierwsza odsłona Design by Śliwka Nałęczowska. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality wyłoniło wówczas 10 laureatów. Ponad 1000 nadesłanych zgłoszeń, rozgłos w środowisku twórczym oraz medialnym, zachęciły markę do zorganizowana drugiej edycji projektu.

Tegoroczna edycja konkursu zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Data publikacji: 6.02.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Poznaj malezyjskie artykuły wyposażenia wnętrz
MATRADE zaprasza polskich importerów i dystrybutorów dodatków do wnętrz do wzięcia udziału w spotkaniach z producentami oraz eksporterami z Malezji podczas międzynarodowych… więcej »
Aktualności:
Targi IDF: jakie nowości szykują wystawcy?
Wystawcy jesiennych targów Interior Design Forum intensywnie pracują przygotowując się do udziału w tym branżowym wydarzeniu. Przed nami wiele nowości produktowych,… więcej »
Aktualności:
Domoteka wychodzi na miasto. Letnia Strefa Domoteki w Miami Wars
Na mapie Warszawy pojawiło się nowe, wyjątkowo stylowe miejsce – Letnia Strefa Domoteki usytuowana nad samym brzegiem Wisły, na dolnych tarasach Miami Wars na Cyplu… więcej »