Tedi – nowy dyskont w Polsce

Jak podają niemieckie media, w przyszłym roku w Polsce pojawi się nowa sieć dyskontów typu non-food. Tedi to firma działająca w Niemczech już od kilkunastu lat, obecna także na rynkach Austrii, Słowacji, Słowenii i Hiszpanii.

Dynamiczna ekspansja na zagranicznych rynkach to element nowej strategii firmy. Oprócz Polski, Tedi planuje także otworzyć swoje pierwsze sklepy w Chorwacji, Portugalii i we Włoszech. Docelowo chce zwiększyć ilość placówek od obecnych 1600 do ok. 5000.

Sklepy Tedi mają w swojej ofercie artykuły wystroju wnętrz, zabawki, elektronikę, kosmetyki oraz modę. Sieć może stać się poważnym konkurentem dla KiK, Pepco czy TXM.

Data publikacji: 20.11.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!
Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla przedsiębiorstw, które chcą… więcej »
Aktualności:
Udany debiut Home & Garden Congress.
Branża Dom i Ogród stawia na rozwój e-commerce
13 marca 2024 w hotelu Sound Garden w Warszawie przedstawiciele firm z branży Dom i Ogród oraz dostawcy nowoczesnych narzędzi i usług z zakresu e-commerce spotkali się na 1.… więcej »