Już 13 marca będzie można dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż internetową artykułów z branży dom i ogród w kraju i za granicą. Na całodniowym wydarzeniu Home & Garden Congress eksperci od e-commerce zaprezentują najlepsze rozwiązania dla firm, które sprzedają on-line: artykuły gospodarstwa domowego, meble, dekoracje, tekstylia domowe, oświetlenie i inne produkty dla domu lub ogrodu.
Podczas kongresu zyskamy mnóstwo podpowiedzi, jak rozwijać e-commerce w branży dom i ogród oraz poznamy przykładowe wdrożenia w firmach z sektora wnętrzarskiego. Będziemy mieli okazję wziąć udział aż w dziesięciu wykładach i panelu dyskusyjnym, a także skonsultować swój indywidualny przypadek z ekspertami na ich stoiskach informacyjnych. Przerwy networkingowe umożliwią nam dodatkowo budowanie sieci kontaktów przydatnych w rozwoju naszego biznesu.
Agenda Home & Garden Congress:
9:30 – 10:00
Rejestracja gości, kawa, herbata
10:00 – 10:10
Powitanie gości, otwarcie konferencji
Jerzy Osika, prezes Promedia
10:10 – 10:40
Jak osiągnąć sukces w branży Home & Garden – poznaj najlepsze narzędzia, technologie i strategie crossborder
Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, Gabriela Gil, Marketing Manager ds. B2B i programu partnerskiego w AtomStore
10:40 – 11:10
PIM jako fundament sprawnego zarządzania informacją o produkcie i optymalizacji sprzedaży wielokanałowej w sektorze dom i ogród
Paweł Jaskuła, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode
11:10 – 11:40
Wpływ opinii konsumentów na wzrost sprzedaży – praktyczne zastosowanie w e-sklepach
Maja Kubiak, Deputy Sales Director, Trust Mate
11:40 – 12:10
Przerwa kawowa, networking
12:10 – 12:30
Agile w internacjonalizacji, czyli jak zwinnie testować nowe rynki Europy Środkowo-Wschodniej
Andrzej Rudko, Business Development Manager, Packeta Poland
12:30 – 12:50
Dlaczego aplikacja mobilna w branży Home & Garden teraz ma sens,czyli jak skutecznie wykorzystać ten kanał w skalowaniu biznesu
Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com
12:50 – 13:10
Zakorzenienie sukcesu. 11 wskazówek dla branży Home and Garden od foudera agencji e-commerce
Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, Ideo Force
13:10 – 13:30
Relacje oparte na trwałych fundamentach: jak zbudować skuteczną strategię e-mail marketingową na przykładzie branży Home & Garden
Dawid Fucia, Head of Sales, edrone
13:30 – 14:20
Przerwa lunchowa, networking
14:20 – 14:50
Skuteczny e-commerce w branży dom i ogród. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązana
Ekspercki panel dyskusyjny
Moderator – Jerzy Osika, prezes Promedia
14:50 – 15:10
Jak algorytm i klienci widzą Twój produkt – klucz do sukcesu katalogu
Bartłomiej Piątkowski – Chief Technical Officer, Amzteam.pro
15:10 – 15:30
Kulisy wdrożenia Marketplace w Black Red White: Strategie, wyzwania, sukcesy
Marcin Lipiec, Head of Business Development, Ideo
Łukasz Wójcik, Marketplace Manager, Black Red White
15:30 – 15:50
Innowacje logistyczne w branży Home & Garden: jak zwiększyć przychody, jednocześnie poprawiając doświadczenie klienta
Natalia Trzewik, Business Development Executive, Alsendo
15:50 – 16:00
Podsumowanie, konkurs upominkowy
Udział w kongresie dla firm z sektora dom i ogród jest bezpłatny. Więcej informacji i rejestracja na stronie: www.homeandgardencongress.com
Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode. Partnerzy Strategiczni: Merce, Edrone, Packeta, AMZTeam.pro Ebisu, Ideo Force, Ideo, Alsendo. Partner: Avocado Soft.
Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA Związek Producentów AGD, Polski Związek Przemysłu Oświetleniowego, Targi Frankfurt, Targi Norymberga.
Patroni Medialni: Ambiente.info.pl, Biznes.Meble.pl, Lider Biznesu Ogrodniczy Magazyn Branżowy, Biznes Ogrodniczy, Gazeta Narzędziowa, PortalNarzędzi.pl.
Organizator: Promedia Jerzy Osika