Łódź Design Festival zbiera zgłoszenia do plebiscytu Must Have 2023

Trwa nabór do kolejnej edycji plebiscytu Must have! Zgłoszenia przesłane do 15.02.2023 r. będą rozpatrywane w ramach 13. edycji plebiscytu, realizowanej jako część programu 17. Łódź Design Festival w 2023 r.

Must have to plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku dla rodzimych projektantów i producentów. Udział w nim jest bezpłatny i wymaga jedynie wypełnienia formularza dostępnego na stronie internetowej www.musthave.lodzdesign.com.

Aby produkt (lub kolekcja produktów) mógł być rozpatrywany w plebiscycie, musi spełnić dwa warunki: producent lub projektant/grupa projektowa muszą pochodzić z Polski, a zgłoszone produkty być dostępne w regularnej sprzedaży. Dodatkowym atutem będzie zgłoszenie produktów (lub kolekcji produktów), które szczególnie odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów – są wrażliwe społecznie, powstają w trosce o zasoby i nie tworzą odpadów, dbają o zdrowie lub są idealne do domowego biura.

Własnych nominacji do plebiscytu must have dokonuje także Rada Ekspertów, której głównym zadaniem jest ostateczna ocena wszystkich zgłoszeń. Na podstawie przeglądu aktualnych nowości na rodzimym rynku, typuje ona produkty, które są godne rekomendacji i przedstawienia szerszemu gronu odbiorców. Produkty te reprezentować mogą najróżniejsze kategorie, takie jak meble, wyposażenie wnętrz i ogrodu, moda (ubiór, biżuteria, akcesoria), artykuły dla dzieci, budownictwo, elektronika, sport i rekreacja, zdrowie i uroda, hobby, rozrywka, edukacja czy usługi.

W skład Rady Ekspertów wchodzą uznani architekci, przedstawiciele mediów i najważniejszych w kraju ośrodków wzornictwa. To oni przyznają znak jakość must have, kierując się takimi kryteriami jak funkcjonalność, ergonomia, estetyka, wytrzymałość, jakość oraz jej stosunek do ceny. Szczególną uwagę poświęcają przy tym propozycjom produktów, które odpowiadają na najważniejsze potrzeby współczesnych konsumentów.

Red. Łukasz Smoła

Data publikacji: 19.01.2023
Przeczytaj również

Handel:
Global Innovation Awards 2024: Poznaj najlepsze sklepy z artykułami domowymi na świecie
Jak co roku, w marcu międzynarodowa organizacja branżowa International Housewares Association (IHA) ogłosiła w Chicago wyniki światowego konkursu Global Innovation Awards… więcej »
Konkursy:
Konkurs „Kolory, które budzą wnętrza” firmy Cerames rozstrzygnięty
Zakończyła się pierwsza edycja konkursu pt. „Kolory, które budzą wnętrza” zorganizowanego przez firmę Cerames, która od ponad 15 lat oferuje na polskim rynku artykuły… więcej »
Konkursy:
Zgłoś się do polskiej edycji konkursu na najlepsze sklepy Global Innovation Awards (GIA)!
Trwają eliminacje do polskiej edycji Global Innovation Awards (GIA) - konkursu dla salonów stacjonarnych oraz sklepów internetowych z branży home. Sklepy mogą nadsyłać… więcej »