Moc ciekawych wykładów podczas konferencji Home&Food

Już za tydzień, 7 września, w Warszawie odbędzie się konferencja Home&Food – e-commerce ze smakiem. Wśród tematów wystąpień znajdziemy wiele ciekawych punktów dotyczących sprzedaży internetowej.

„Płatności online od kuchni. Bogate menu rozwiązań płatniczych wpływające na budowę pozytywnego UX” to temat prezentacji Jacka Kineckiego, Dyrektora Ecommerce w Przelewy24. Anna Rak, Country Manager w Trusted Shops opowie o tym, jakie treści w internecie sprzedają i co zamieścić na stronie sklepu, żeby zwiększyć ruch i konwersję. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory & ROI Hunter, Country Director Poland, poprowadzi wykład pt. „Facebook, bon apetit! Czyli jak znajdować klientów i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe na Facebooku dla branży H&F?”, a Łukasz Miller, New Business Manager w SARE S.A., przedstawi omnichannel w 5 smakach. Marcin Rutkowski, PR & Marketing Manager i-systems, na przykładach z polskiego rynku pokaże, jak wykorzystać w pełni potencjał e-commerce. Łukasz Kozłowski, Customer Success z firmy Shoper, podpowie, jak robić e-commerce ze smakiem, głową i nie skazywać się na porażkę już na starcie. Igor Czajkowski i Maciej Synoradzki z firmy 2ClickShop opowiedzą o przepisie na sukces wdrożenia e-commerce. Z kolei firma PayU przybliży uczestnikom nową metoda płatności, która pomoże zwiększyć atrakcyjność sklepu. Pomysł na smaczny email marketing w branży food przedstawi Gabriela Wolak, Email Marketing Specialist w firmie FreshMail.

Pełna agenda konferencji do pobrania: AGENDA

W przerwach pomiędzy wykładami zapraszamy na pyszną kawę z palarni Melitta, serwowaną przez SklepKawa.pl – oficjalnego partnera marki.

Więcej informacji oraz bezpłatna rejestracja na stronie: http://www.homeandfood.net/.

Data publikacji: 30.08.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Za nami 8. edycja E-commerce Innovations
Około stu uczestników wzięło udział w tegorocznej edycji E-commerce Innovations – konferencji dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w sprzedaży internetowej… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Szkolenie z marketingu wystawienniczego - Expo Marketing 2018
Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – to temat przewodni trzeciej edycji Expo Marketing – wydarzenia, którego celem jest dostarczenie polskim… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak skutecznie prowadzić sprzedaż B2B w Internecie?
E-commerce Innovations to coroczna, bezpłatna konferencja dla wszystkich, którzy chcą poznać najnowsze trendy w e-commerce B2B. 8. edycja wydarzenia odbędzie się 17 maja… więcej »