Przez ponad 80 lat swojego istnienia stowarzyszenie International Housewares Association (IHA) było przede wszystkim organizacją typu B2B, skupioną na tworzeniu możliwości współpracy pomiędzy kupcami i producentami artykułów gospodarstwa domowego za pośrednictwem swoich targów International Home + Housewares Show w Chicago. Konsumenci detaliczni byli ostatecznym odbiorcą tej działalności, gdy już widzieli nowe produkty na półkach sklepowych. Jednak wraz ze zmianą zachowań zakupowych konsumentów i coraz większą liczbą osób kupujących w internecie, IHA postanowiło rozszerzyć swoje działania o inicjatywę skoncentrowaną na konsumentach detalicznych. Stworzyło The Inspired Home, aby pomóc wystawcom dotrzeć do ich odbiorców poprzez ciekawe treści i aby ostatecznie zwiększyć sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego.
The Inspired Home powstał najpierw jako strona internetowa zawierająca artykuły i filmy wideo (opracowane przez sieć blogerów i influencerów) przedstawiające nowe produkty oraz zawierające linki z informacjami, gdzie można te przedmioty kupić; wkrótce dodano do strony kanały społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook, Pinterest i Instagram. Dzisiaj TheInspiredHome.com ma ponad 5 milionów odsłon rocznie, 3 miliony użytkowników i 200 000 kontaktów w mediach społecznościowych.
Wiosną tego roku IHA rozszerzyło platformę The Inspired Home o czasopismo drukowane „The Inspired Home Journal”, które zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas International Home + Housewares Show w marcu 2018 roku. Temat przewodni pierwszego numeru brzmiał „Time Well Spent” („Dobrze spędzony czas”) i przedstawiał ludzi, produkty, miejsca i pomysły, które mogą pomóc czytelnikom w pełni wykorzystać ich czas spędzany w domu. Wydanie jest równie ładne, co ciekawe i przyciągające wzrok, pełne pięknych fotografii, które zajmują prawie wszystkie 104 strony.
Artykuły zostały napisane przez ekspertów The Inspired Home i influencerów. Zawierają odnośniki „Zobacz. Kup to.” i ” Zobacz. Zrob to.”, które dają czytelnikowi informacje o tym, gdzie kupić produkty lub jak zrobić potrawy prezentowane w magazynie. Można tu znaleźć artykuły dotyczące m.in. rozrywki, gotowania, kempingów, ekologicznego życia, kawy rzemieślniczej, sezonowych przepisów i inspirujących ludzi, którzy pomagają innym.
The Inspired Home Journal jest sprzedawany w Stanach Zjednoczonych w Barnes & Noble i wybranych sklepach Whole Foods, a także jest dostępny w wersji cyfrowej na stronie: TheInspiredHome.com/Journal.