Serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu online, które odbędzie się 22 października 2024. Podczas spotkania Anne Kong, światowa ekspertka w dziedzinie visual merchandisingu i jurorka konkursu gia, wygłosi fascynującą prezentację pt. „Shoppers Just Want to Have Fun: Visual Trends Captivating Millennial and Gen Z Consumers” oraz ogłosi laureatów międzynarodowego konkursu na najlepsze wystawy sklepowe w branży artykułów gospodarstwa domowego gia Top Window Awards. W konkursie nasz kraj reprezentuje w tym roku Premium Home – zwycięzca polskiej edycji, organizowanej i sponsorowanej przez portal Ambiente.info.pl oraz firmę Promedia Jerzy Osika.
Czego się dowiesz?
W ofercie skierowanej szczególnie do przedstawicieli Millenialsów i Generacji Z kluczowe znaczenie ma sposób prezentacji produktów. Anne omówi najnowsze trendy w visual merchandisingu, które przyciągają uwagę młodych konsumentów, np.: odważne kolory, interaktywne wystawy oraz projekty zorientowane na zrównoważony rozwój. Pokaże, jak tworzyć przestrzenie handlowe, które nie tylko są „instagramowe”, ale również współgrają z wartościami młodszych pokoleń, dla których zakupy to przede wszystkim doświadczenie.
Kim jest Anne Kong?
Anne Kong to wykładowczyni akademicka i designerka specjalizująca się w visal merchandisingu, projektowaniu wystaw i tworzeniu marek. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy nad koncepcjami dla retailu, targów i wydarzeń promocyjnych. Jest współautorką książki, która napisała z Martinem M. Peglerem, „Visual Merchandising and Display”. Wykłada jako profesor w Fashion Institute of Technology w Nowym Jorku, gdzie koordynuje program Spatial Experience Design.
Jak wziąć udział?
Aby dołączyć do webinaru, wystarczy zarejestrować się pod poniższym linkiem:
https://housewares-org.zoom.us/webinar/register/WN_IJapO_mHRu2C-0N2Plj3rg
Zapraszamy!