Wirtualna kampania artykułów wyposażenia wnętrz z Portugalii

Źródło: © AICEP 2021

Wystartowała międzynarodowa kampania „MADE IN PORTUGAL naturally”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na innowacyjność portugalskich artykułów wyposażenia wnętrz oraz produktów wykończeniowych, na ich jakość i tradycję oraz zróżnicowaną ofertę.

Artykuły prezentowane są na przykładzie wybranych aranżacji wnętrz. Można je obejrzeć na stronie www.portugalnaturally.pt w Wirtualnym Salonie 360o oraz na filmie promocyjnym.  Zajedziemy tam również interaktywny katalog portugalskich producentów, który ma ułatwić nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych.

Jak tłumaczy organizator akcji, Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP, portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie.  Portugalski sektor materiałów budowlanych z kolei stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.

„Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem.  Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem” – podsumowuje AICEP.

 

Data publikacji: 20.05.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
GIA Top Window Award: Polska wystawa wśród czterech najlepszych na świecie!
29 września 2021 ogłoszono wyniki światowego konkursu na najlepsze wystawy sklepów z branży wyposażenia domu. Wśród czterech zwycięzców znalazła się firma z Polski.… więcej »
Marketing:
Jak dotrzymać kroku oczekiwaniom klientów. Rewolucja cyfrowa w marketingu [raport]
Salesforce opublikował siódmą, doroczną edycję raportu „State of  Marketing”, który analizuje, jak marketerzy poradzili sobie z przejściem na technologię cyfrową w… więcej »
Aktualności:
Spotkanie kobiet z branży meblarskiej już 16 września! Hasło przewodnie: Marka osobista kluczem do sukcesu
16 września, podczas targów DREMA, na terenie  Międzynarodowych Targów Poznańskich, kobiety związane z branżą meblarską już po raz trzeci spotkają się na dedykowanym… więcej »