Wirtualna kampania artykułów wyposażenia wnętrz z Portugalii

Źródło: © AICEP 2021

Wystartowała międzynarodowa kampania „MADE IN PORTUGAL naturally”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na innowacyjność portugalskich artykułów wyposażenia wnętrz oraz produktów wykończeniowych, na ich jakość i tradycję oraz zróżnicowaną ofertę.

Artykuły prezentowane są na przykładzie wybranych aranżacji wnętrz. Można je obejrzeć na stronie www.portugalnaturally.pt w Wirtualnym Salonie 360o oraz na filmie promocyjnym.  Zajedziemy tam również interaktywny katalog portugalskich producentów, który ma ułatwić nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych.

Jak tłumaczy organizator akcji, Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP, portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie.  Portugalski sektor materiałów budowlanych z kolei stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.

„Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem.  Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem” – podsumowuje AICEP.

 

Data publikacji: 20.05.2021
Przeczytaj również

Konkursy:
Zgłoś się do polskiej edycji konkursu na najlepsze sklepy Global Innovation Awards (GIA)!
Trwają eliminacje do polskiej edycji Global Innovation Awards (GIA) - konkursu dla salonów stacjonarnych oraz sklepów internetowych z branży home. Sklepy mogą nadsyłać… więcej »
Handel:
W jaki sposób hiper personalizacja pomaga w walce o klienta
Czym różni się hiper personalizacja od królującej na rynku retail od lat personalizacji? Dzięki wykorzystaniu danych transakcyjnych i behawioralnych oraz systemów AI ta… więcej »
Marketing:
Trendy w marketingu najbardziej kluczowe dla rozwoju firm [raport]
Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz rozwój technologii mają największy wpływ na funkcjonowanie działów marketingowych światowych przedsiębiorstw. Chociaż rosnąca… więcej »