Wystartowała międzynarodowa kampania „MADE IN PORTUGAL naturally”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na innowacyjność portugalskich artykułów wyposażenia wnętrz oraz produktów wykończeniowych, na ich jakość i tradycję oraz zróżnicowaną ofertę.
Artykuły prezentowane są na przykładzie wybranych aranżacji wnętrz. Można je obejrzeć na stronie www.portugalnaturally.pt w Wirtualnym Salonie 360o oraz na filmie promocyjnym. Zajedziemy tam również interaktywny katalog portugalskich producentów, który ma ułatwić nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych.
Jak tłumaczy organizator akcji, Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP, portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie. Portugalski sektor materiałów budowlanych z kolei stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.
„Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem. Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem” – podsumowuje AICEP.