Wirtualna kampania artykułów wyposażenia wnętrz z Portugalii

Źródło: © AICEP 2021

Wystartowała międzynarodowa kampania „MADE IN PORTUGAL naturally”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na innowacyjność portugalskich artykułów wyposażenia wnętrz oraz produktów wykończeniowych, na ich jakość i tradycję oraz zróżnicowaną ofertę.

Artykuły prezentowane są na przykładzie wybranych aranżacji wnętrz. Można je obejrzeć na stronie www.portugalnaturally.pt w Wirtualnym Salonie 360o oraz na filmie promocyjnym.  Zajedziemy tam również interaktywny katalog portugalskich producentów, który ma ułatwić nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych.

Jak tłumaczy organizator akcji, Portugalska Agencja Inwestycji i Handlu AICEP, portugalski sektor artykułów wyposażenia wnętrz ma silne tradycje w sztuce rzemiosła, jakości wyrobów i ukierunkowaniu na klienta. Obejmuje on branżę meblarską, oświetleniową, tekstyliów domowych, artykułów gospodarstwa domowego, ceramiki dekoracyjnej i użytkowej, sztućców, szkła i kryształu, wyróżniając się dużą zdolnością do innowacji i tworzenia nowych trendów, a przede wszystkim, cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie.  Portugalski sektor materiałów budowlanych z kolei stawia na innowacje i technologię, podążając za nowymi trendami. Obejmuje on wyroby z kamienia, ceramiki, drewna, korka, metali, cementu, gipsu, betonu, tworzywa sztucznego, szkła oraz farby i lakiery.

„Portugalia to kraj, w którym kultura i tradycja współistnieją z wzornictwem, technologią oraz badaniami i rozwojem.  Jakość, autentyczność i ekskluzywność charakteryzują produkcję portugalskich towarów, które są wybierane przez wiodących międzynarodowych klientów. Mając prawie dziewięć wieków historii, Portugalia jest krajem innowacyjnym, wysublimowanym i patrzącym w przyszłość, w którym zrównoważony rozwój jest priorytetem” – podsumowuje AICEP.

 

Data publikacji: 20.05.2021
Przeczytaj również

Marketing:
Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi redesign
Istniejąca od 2009 roku Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom, specjalizująca się w kompleksowym wykańczaniu mieszkań pod klucz, zdecydowała się na zmianę wizerunku.… więcej »
Marketing:
[RAPORT] Jak Covid-19 zmienił priorytety klientów
Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami, z których usług korzystają. Ponad 60% respondentów przyznało, że zapłaciłoby więcej za zakup… więcej »
Marketing:
Jak zachęcić klientów do odwiedzenia sklepu tymczasowego
Wybierając platformę społecznościową powinniśmy przede wszystkim zastanowić się, jakie cele chcemy zrealizować, jaki mamy produkt, jaka jest nasza grupa docelowa i jakie… więcej »