Webinar: Trendy w visual merchandisingu i ekspozycjach sklepowych

wystawa sklepowa Wystawa Premium Home – zwycięski projekt polskiej edycji gia Top Window 2025

Jakie kierunki definiują wizualne oblicze sklepów w 2025 roku? Jak tworzyć ekspozycje, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też budują emocjonalną więź z klientem? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas nadchodzącego webinaru „2025 Visual Merchandising & Display Trends”, organizowanego przez International Housewares Association (IHA).

Spotkanie poprowadzi Denise Foley – nowa jurorka programu gia Expert, konsultantka i liderka w dziedzinie brand experience oraz visual merchandisingu, z ponad 30-letnim doświadczeniem w sektorze dóbr luksusowych, handlu detalicznym i edukacji.

Foley podkreśla, że skuteczny visual merchandising to dziś coś znacznie więcej niż estetyczne ułożenie produktów.

– Chodzi o stworzenie wciągającego doświadczenia, które porusza emocje i pozostaje w pamięci – mówi ekspertka.

Podczas webinaru Denise zaprezentuje kluczowe trendy, które kształtują branżę:

  • Upcycling i rzemiosło (Upcycling/Craft) – powrót do autentyczności i rękodzieła,
  • Doświadczenie i immersja (Immersive/Experiential) – tworzenie przestrzeni angażujących wszystkie zmysły,
  • Współpraca między markami (Brand Collaborations) – siła wspólnych projektów i storytellingu,
  • Kolor – jako narzędzie emocji i tożsamości marki,
  • Skala, rytm, przepływ (Scale/Rhythm/Flow) – nowe podejście do kompozycji ekspozycji.

Podczas wydarzenia poznamy także laureatów światowej edycji konkursu gia Top Window Global Honorees 2025, wyróżniającego najbardziej kreatywne i oryginalne wystawy sklepowe z całego świata. Zwycięzcy otrzymają zaproszenie na The Inspired Home Show 2026 w Chicago, które odbędzie się w marcu przyszłego roku.

W tym roku Polskę w globalnym konkursie gia Top Window Global Honorees reprezentuje Premium Home.

📅 Termin: 29 października 2025 r., godz. 15:00 czasu polskiego (10:00 EST / 9:00 CT)
🔗 Rejestracja: Kliknij, aby zapisać się na webinar

Program gia (Global Innovation Awards) od 2000 roku promuje innowacje i najlepsze praktyki w handlu detalicznym na całym świecie. Do tej pory wyróżniono blisko 600 zwycięzców z 57 krajów na sześciu kontynentach.

Przedstawicielem programu gia (Global Innovation Awards) w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej jest portal Ambiente.info.pl oraz wydawnictwo Promedia Jerzy Osika.

Data publikacji: 28.10.2025
Przeczytaj również

Aktualności:
Eurofirany po raz kolejny na targach Warsaw Home & Textile 2025
W dniach 22–25 października firma Eurofirany po raz kolejny wzięła udział w prestiżowych targach Warsaw Home & Textile, które odbyły się w Ptak Warsaw Expo w… więcej »
Aktualności:
Second-hand IKEA już w Polsce! Klienci mogą tu sprzedawać używane meble i akcesoria
Platforma Second-hand IKEA to internetowe miejsce typu marketplace uruchomione przez szwedzką spółkę z ramienia Ingka Group (do której należy także IKEA). Nowe… więcej »
Aktualności:
APPLiA Polska rusza z ogólnopolską kampanią „Zmień na lepsze”
Choć na co dzień raczej się nad tym nie zastanawiamy, to właśnie sprzęty AGD odpowiadają za połowę zużycia prądu w naszych domach. Lodówka, pralka czy zmywarka mogą… więcej »