W stronę trendów konsumenckich

W dniach od 14 do 17 marca 2020 w Chicago odbędą się targi The Inspired Home Show, które funkcjonowały do tej pory pod szyldem International Home + Housewares Show. O zmianie nazwy targów i o branży wyposażenia wnętrz opowiada Derek Miller, prezes International Housewares Association (IHA).

Dlaczego zmienili Państwo nazwę targów? Jak nowy szyld imprezy wpływa na jej pozycjonowanie?

Zmiana nazwy wyraża naszą ekspansję jako platformy inspiracji dla domu, odpowiadającej  na trendy konsumenckie – odchodzenie od funkcjonalnego designu w stronę lifestyle’u, do którego aspirują klienci.  To ich styl życia decyduje o tym, co kupują. Design i funkcja przestają być już jedynymi przesłankami wyboru artykułów wyposażenia wnętrz.

Stowarzyszenie IHA cały czas dba o to, by targi utrzymywały światowej klasy poziom, zwiększając jednocześnie łączność między branżą a konsumentami, m.in. dzięki kontaktom z influencerami. Efekty tych działań zobaczymy w marcu podczas targów The Inspired Home Show, które będą się w większym stopniu koncentrowały na stylu życia, pomagając zarówno wystawcom, jak i detalistom dotrzeć do ostatecznego decydenta – konsumenta. Udział w imprezie pomoże detalistom i dostawcom zrozumieć, w jaki sposób dopasować wzornictwo i funkcjonalność do stylu życia klientów, oraz znaleźć sposoby, aby zainspirować ich do zakupu produktów, które uzupełniają ten styl życia.

Czego możemy się spodziewać podczas najbliższej edycji? Co zmieni się w formule targów?

The Inspired Home Show zachowa wszystkie istotne aspekty International Home + Housewares Show, jednocześnie zyskując nowe elementy, które pomogą dostawcom produktów i sprzedawcom detalicznym zaspokoić potrzeby zmieniającego się rynku napędzanego stylem życia, łącznością cyfrową i wielokanałowością sprzedaży.

Targi będą miały odświeżony wygląd, ściśle dostosowany do platformy konsumenckiej, nawiązujący do stylu życia i utrzymany w klasycznej kolorystyce. Impreza w McCormick Place w Chicago pozostanie wydarzeniem branżowym i nadal będzie miała formę „pięciu ekspozycji pod jednym dachem”: Dine + Decor, Clean + Contain, Discover Design, International Sourcing oraz Wired + Well.

Zainteresowanie konsumentami i zrozumieniem ich potrzeb wpłynie też m.in. na sesje edukacyjne, specjalne pokazy i wydarzenia networkingowe. Najważniejszymi punktami będą prezentacje trendów kolorystycznych Lee Eiseman, trendów w stylu życia konsumentów oraz raportu branżowego. W programie znajdą się również codzienne sesje Teatru Innowacji, Smart Talks w pawilonie Smart Home oraz sesje poświęcone wynalazkom – Inventors Revue.

Jaka przyszłość czeka branżę wyposażenia wnętrz?

Perspektywy dla branży artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz są pozytywne, pomimo niepewności politycznej i gospodarczej, która charakteryzowała ostatnie lata zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie. Branża koncentruje się na przechodzeniu na sprzedaż wielokanałową, bezpośredni cyfrowy kontakt z klientem oraz na podążaniu za świeżymi trendami i  wymaganiami dzisiejszych konsumentów.

 Światowe wydatki na artykuły gospodarstwa domowego wzrosły do ​​364,2 mld USD w 2017 r., co oznacza wzrost o 2,5 procent– to najnowsze dostępne statystyki, zgodnie z raportem o stanie branży IHA z 2018 r. W samych Stanach Zjednoczonych wydatki na wyposażenie domu wzrosły o 5,2 procent w porównaniu z rokiem poprzednim.

Wydaje się, że nasz sektor może liczyć na dalsze wzrosty. Pokolenie baby boomers nadal chętnie wydaje pieniądze, w dodatku dołączają do nich millennialsi, którzy zaczynają zawierać małżeństwa, zakładać gospodarstwa domowe i nabywać artykuły wyposażeniowe. Ponadto, branża jest dobrze przygotowana do prowadzenia biznesu zarówno online, jak i stacjonarnie, dzięki silnym markom oraz nowym dizajnerskim projektom i licencjom.

 

 

 

Data publikacji: 6.02.2020
Przeczytaj również

Targi:
The Inspired Home Show 2020 w Chicago bez sektora azjatyckiego
Z powodu wybuchu epidemii koronawirusa targi  The Inspired Home Show 2020 w Chicago zrezygnowały w tym roku z sektora International Sourcing Expo. Decyzję podjęto po… więcej »
Targi:
27 Targi Budownictwa Interbud
Propozycje dla budujących dom, remontujących mieszkania oraz planujących oszczędne ogrzewanie znajdą się w ofercie 27 edycji Targów Budownictwa, które odbędą się w… więcej »
Targi:
O trendach na Home Decor 2020
Strefa trendów Bloggers Zone to od kilku lat hit ekspozycji Targów Wnętrz Home Decor. Nie zabraknie jej oczywiście i podczas tegorocznej edycji, która odbędzie się w… więcej »