2-4 marca 2025 odbędą się targi The Inspired Home Show. Wydarzenie zgromadzi ponad 1600 wystawców, w tym ponad 250 nowych i powracających firm, reprezentujących zarówno liderów , jak i obiecujące młode marki z branży artykułów gospodarstwa domowego.
„Świętujemy już 125. edycję The Inspired Home Show, ale nasza uwaga wciąż skierowana jest ku przyszłości”, powiedział Derek Miller, prezes i dyrektor generalny International Housewares Association (IHA), organizatora targów. „Nieustannie współpracujemy z wystawcami, kupcami i detalistami, aby kształtować wydarzenie, które spełnia ich zmieniające się potrzeby i zapewnia sukces na rynku.”
Wśród firm debiutujących na targach lub powracających po krótkiej przerwie znalazły się marki:
• Pyrex i Snapware (stoisko nr 1880)
• Corelle i Corningware (stoisko Anchor Hocking Co., podwajające swoją powierzchnię)
• Anova Culinary
• Arovo
• Bodum USA, Inc.
• Bormioli Luigi Corporation
• iDesign
• Hampton Forge, Cambridge Silversmiths i Oneida (stoisko Lenox)
• Regal Ware Inc.
• Trudeau Corporation
• Wilton Brands, Inc.
• Cirkul Inc.
• Peugeot Smart Living
• Dualit
• Fresco
• Nuwave
• Vacane Home Concepts
• Azzure Home
• WeatherTech
Mark Eichhorn, dyrektor generalny Anchor Hocking Co., skomentował:
„Podczas nadchodzących targów Inspired Home Show zaprezentujemy nasze nowo przejęte marki – Corelle i Corningware. W ostatnich dwóch latach frekwencja naszych klientów na targach była doskonała i spodziewamy się, że edycja 2025 również będzie udana.”
Declan O’Leary, prezes Wilton, dodał:
„Jesteśmy podekscytowani powrotem na tegoroczne targi. To dla nas wyjątkowy moment, gdyż wprowadzamy nowe elementy – m.in. odświeżoną identyfikację wizualną, innowacyjne produkty oraz Wilton Sweet Studio, które zaoferuje warsztaty pieczenia i dekorowania na światowym poziomie.”
David Sereni, prezes i dyrektor generalny Bormioli Luigi Corporation, powiedział:
„Po raz ostatni uczestniczyliśmy w tych targach w 2019 roku. Pandemia zmieniła sytuację na rynku, ale po zeszłorocznej edycji, gdy zobaczyliśmy listę uczestników i wysoki poziom zainteresowania, zdecydowaliśmy się wrócić w 2025 roku. Wierzymy, że kupcy i liderzy branży ponownie doceniają targi jako miejsce prezentacji nowości i nawiązywania relacji biznesowych.”
Liderzy rynku, którzy ponownie wezmą udział w targach, to między innymi:
• madesmart
• Brillo/Armaly Brands
• Sterilite Corporation
• Umbra
• Whitmor
• Scrub Daddy
• Dash
• Handi-Foil
• Le Creuset of America
• Lodge Mfg.
• Newell Brands
• Core Home
• Brabantia
• Prepara
• CE North America
• Nordic Ware
• The Cookware Company
• Progressive International Corp.
• Evriholder Products, LLC
• Vasconia/Ekco
• Gibson Homewares
• Lifetime Brands
• Cuisinart
• Gourmia
• Select Brands
• Telebrands
Wiele znanych marek będzie prezentowanych na stoiskach producentów i licencjobiorców, w tym:
• Hamilton Beach – w Aramco Imports, Inc. i Curtis International
• Betty Crocker i Black + Decker – w Equity Brands
• Kenmore i Mr. Coffee – w Gibson Homewares
• Chef’n, Farberware, KitchenAid i S’well – w Lifetime Brands
• Calphalon i Rubbermaid – w Newell Brands
• Baker’s Secret – w RL Industry Company
• Toastmaster – w Select Brands
• GreenPan – w The Cookware Company
• Bundt – w Nordic Ware
• Guzzini i Crushgrind – w Ossipee Management Group
• Zyliss, Cole & Mason, Ad Hoc i Ken Hom – w DKB
Nowością podczas The Inspired Home Show 2025 będzie pawilon Travel Gear + Luggage Expo poświęcony branży podróżniczej, z udziałem takich marek, jak: Bugatti Group Inc. (Reebok, Swiss Mobility, Rolling Stones), Dejuno, Heritage Travelware (Kenneth Cole Reaction, Ben Sherman), Olympia International, Ricardo Beverly Hills, Travelers Club Luggage, Travelon. Na targach zadebiutuje również Candle Pavilion – sektor ze świecami stworzony we współpracy z National Candle Association oraz Pet Product Pavilion – sekcja poświęcona artykułom dla zwierzęcych pupili, organizowana z American Pet Products Association. Warto również wspomnieć, że Debut, specjalna strefa dla debiutujących firm i startupów, w tym roku podwoi swoją powierzchnię. A w Global Design Points znajdą się pawilony narodowe prezentujące najnowsze trendy w branży z takich krajów jak Hongkong, Turcja czy Brazylia.
Szczegółowe informacje o wystawcach, markach i produktach będą dostępne na stronie Connect 365. Zawartość będzie regularnie aktualizowana aż do otwarcia targów 2 marca 2025 roku.
Więcej informacji i rejestracja na stronie: TheInspiredHomeShow.com.