The Inspired Home Show Chicago: Uczestnicy pod wrażeniem jakości targów

W marcu w Chicago odbyły się targi artykułów domowych The Inspired Home Show. 20 000 gości i ponad 1 000 wystawców spotkało się, by ponownie, po przerwie spowodowanej pandemią, nawiązać lub podtrzymać wzajemne kontakty oraz być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. 

Oferta wystawców The Inspired Home Show była prezentowana w pięciu strefach: Dine + Décor (zastawy stołowe, artykuły kuchenne, dekoracje do domu), Clean + Contain (akcesoria do mycia i kąpieli, produkty do sprzątania, organizacji i pielęgnacji, artykuły dla zwierząt domowych),  Wired + Well (elektryczne AGD i urządzenia do osobistej pielęgnacji), Discover Design z designerskimi produktami oraz International Sourcing.

Olbrzymim powodzeniem jak zwykle cieszył się bogaty program towarzyszący targom. Duże emocje budziły konkursy gia Global Innovation Awards na najlepsze: sklepy (więcej tu), produkty i projekty studentów. Uczestnicy chętnie brali również udział w prezentacjach o trendach konsumenckich i rynkowych, a także w sesjach edukacyjnych poświęconych handlowi detalicznemu. Było wiele wydarzeń networkingowych, które kreowały atmosferę sprzyjającą do nawiązywania międzynarodowych kontaktów branżowych. Dużą atrakcją były również pokazy kulinarne, podczas których można było zobaczyć jak produkty z oferty wystawców sprawują się w rękach mistrzów kuchni.

Ważnym wyróżnikiem targów w Chicago jest promocja innowacyjności i wynalazczości, dlatego zawsze dużym powodzeniem cieszy się specjalna strefa pt. Inventors Revue, w której można odwiedzić stoiska wynalazców i poznać opracowane przez nich innowacyjne produkty dla domu. Specjalnym wydarzeniem są pięciominutowe prezentacje wynalazków przez ich autorów przed międzynarodowym gremium branżowych ekspertów, którzy doradzają wynalazcom w zakresie dalszych działań związanych z produktem, jego wsparciem marketingowym, strategią dystrybucji, by wprowadzenie nowego produktu na rynek było jak największym sukcesem. Do grona ekspertów oceniających innowacyjne pomysły i wspierających radą ich autorów, organizatorzy w tym roku po raz pierwszy zaprosili również eksperta z Polski – Jerzego Osikę, znawcę rynku wyposażenia wnętrz i handlu.

Mimo niepewnej sytuacji związanej z pandemią, tegoroczną edycję The Inspired Home Show odwiedzili kupcy z 84 krajów, m.in. z takich firm, jak: Amazon, Bloomingdales, Crate & Barrel, Macy’s, Walmart, Williams Sonoma, Galeries Lafayette, Harrods, Leroy Merlin, Otto, czy Tesco. Bardzo pozytywnie o jakości targów wypowiadali się wystawcy. “Inspired Home Show były dla nas wspaniałymi targami. Przeprowadziliśmy produktywne rozmowy ze wszystkimi z naszych kluczowych klientów. Udało nam się już zaplanować przyszłe wizyty sprzedażowe.” – ocenił David Shull wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w firmie Jura. Jakość kontaktów podczas tegorocznej edycji targów w Chicago podkreślał również Tobias Gerfin, dyrektor generalny Kuhn Rikon: „Nie tylko byli tutaj wszyscy najwięksi detaliści, ale spędzali u nas więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Często, podczas targów kupcy biegają w pośpiechu z jednego spotkania na drugie. W tym roku dyrektorzy firm handlowych spędzali z nami trzydzieści, sześćdziesiąt, a nawet dziewięćdziesiąt minut. To naprawdę sprzyjało budowaniu relacji.” Podobnego zdania był również Will Symonds, prezes Oggi: „Spotkaliśmy się z wieloma osobami z Ameryki Południowej i Środkowej, z Europy, a nawet z Azji. Zdaje się, że było bardziej międzynarodowo, niż zwykle. Podpisaliśmy tu więcej zamówień, niż na jakichkolwiek innych targach. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem.”

Następna edycja targów The Inspired Home Show odbędzie się w dniach 4-7 marca 2023 roku, tradycyjne w McCormick Place w Chicago. Rejestracja jest możliwa na stronie: TheInspiredHomeShow.com/Register

Zgłoszenia na udział w targach będą przyjmowane już od maja 2022.

Data publikacji: 19.04.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Profesjonalne wykłady dla sklepów wnętrzarskich już 17 maja podczas targów Meble Polska i Home Decor
„Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów?” – odpowiedzi na to pytanie będzie poświęcony cykl szkoleń dla handlu zorganizowany 17 maja na terenie… więcej »
Aktualności:
OIGPM zaprasza na specjalistyczne i biznesowe seminaria dla producentów mebli 18 maja w Poznaniu
Dynamiczne zmiany w gospodarce krajowej i zagranicznej wymagają od biznesu meblarskiego stałego śledzenia aktualnych informacji rynkowych i dostępu do najnowszej wiedzy… więcej »
Targi:
The Inspired Home Show Chicago:
Jakie strategie sprawdzą się na rynku po pandemii?
Strategie po pandemii, omnichannel, zrównoważony rozwój, inteligentny dom, łańcuchy dostaw – to niektóre z tematów, które pojawią się w ramach Innovation Theater –… więcej »