Strategie po pandemii, omnichannel, zrównoważony rozwój, inteligentny dom, łańcuchy dostaw – to niektóre z tematów, które pojawią się w ramach Innovation Theater – programu towarzyszącego targom artykułów domowych The Inspired Home Show w Chicago, które odbędą się 5-7 marca 2022. Organizatorzy, oprócz samych targów i bogatego programu towarzyszącego, zapewniają uczestnikom jak najwyższe standardy sanitarne i poczucie bezpieczeństwa – według raportu sanitarnego Epistemix ryzyko transmisji Covid-19 podczas najbliższej edycji The Inspired Home Show wynosi niecałe 0,1 proc.
The Inspired Home Show w Chicago to największe w Ameryce Północnej targi artykułów gospodarstwa domowego, które przyciągają co roku 2 200 wystawców i ponad 52 000 zwiedzających. W tym roku, przez trwającą pandemię, liczby te będą wprawdzie trochę niższe, ale i tak zapowiada się nieźle, biorąc pod uwagę perturbacje na rynku imprez targowych. Oprócz szerokiej i zróżnicowanej oferty produktów dla domu, którą zaprezentują wystawcy z całego świata, niewątpliwym atutem targów będą wystawy trendów i designu oraz program edukacyjny.
Motywem przewodnim tegorocznych prezentacji w ramach Innovation Theater będzie wypracowanie strategii, które przyniosą sukces na po-pandemicznym rynku artykułów gospodarstwa domowego. Sesje będą dotyczyć takich tematów, jak: poprawa doświadczenia zakupowego w wielokanałowej sprzedaży, zrównoważony rozwój, ochrona prywatności w przypadku inteligentnych produktów, czy strategie przezwyciężania wyzwań związanych z łańcuchem dostaw.
Celem projektu jest dostarczenie aktualnych i praktycznych informacji branży artykułów wyposażenia domu. Sesje rozpoczynają się w sobotę 5 marca o 11:30. W tym dniu będzie można wysłuchać dyskusji o najlepszych strategiach i praktykach omnichannel oraz wziąć udział w następujących seminariach:
Integralność produktu: integracja inżynierii, projektowania i marketingu
Fran Groesbeck z Cookware/Bakeware Alliance wyjaśni, dlaczego integralność produktu jest tak ważna w dzisiejszych czasach, gdy konsumenci chcą wiedzieć jak najwięcej o kupowanym produkcie i mają wobec niego większe oczekiwania.
Rozwój marek w e-commerce
John LeBaron z Pattern, jeden z 5 największych pod względem przychodów sprzedawców na platformie Amazon, zaprezentuje jak budować ekosystemy 360°, które windują marki na wyższy poziom.
Rozwijanie strategii odporności i zrównoważonego rozwoju w Twoim łańcuchu dostaw
Thomas Cook z Blue Tiger International omówi wyzwania stojące przed zarządzaniem łańcuchem dostaw. Zajmie się taryfami i ich łagodzeniem, trendami w stawkach frachtu i transportu, niedoborami i planowaniem popytu, personelem i zarządzaniem, pozyskiwaniem i źródłami alternatywnymi oraz strefami handlu zagranicznego.
W niedzielę i poniedziałek 6 i 7 marca sesje będą trwały od 9:30 do 15:00 i obejmą następujące tematy:
Bez żalu? Zwyczaje zakupowe i zachowania konsumenckie wywołane przez pandemię i lockdowny
Peter Greene z Numerator zbada trendy w zakupach impulsowych związanych z pandemią oraz w użytkowaniu przedmiotów. Dowiemy się, które produkty stały się podstawowymi artykułami AGD, a które poszły w odstawkę i jak to wpłynie na przyszłe decyzje zakupowe?
Merchandising i komunikacja w świecie omnichannel.
Leigh Ann Schwarzkopf z Project Partners Network podzieli się nowymi spostrzeżeniami na temat handlu detalicznego oraz tego, jak przyśpieszyć swoje działania i skoncentrować się na perspektywie konkurencji.
Czy Twoja kuchenka mikrofalowa Cię podsłuchuje? Prywatność i inne kwestie prawne w inteligentnym domu.
Michael R. Graif z Mintz, Levin, Coh, Ferris, Govsky & Popeo. P.C. bada kwestie prawne w inteligentnym domu, w tym prywatność i cyberbezpieczeństwo. Podczas wykładu opowie, jak technologia IOT jest wykorzystywana przez organy ścigania, pokaże ostatnie działania przeciwko producentom, których luźne standardy bezpieczeństwa spowodowały ujawnienie prywatnych danych klientów, oraz zaprezentuje, w jaki sposób firmy mogą korzystać z danych Smart Home zgodnie z prawem, aby lepiej dostosować swoje produkty do oczekiwań swoich klientów.
Nowy poradnik e-commerce 2022
Jordan Brannon z Coalition Technologies i Adam Semien z Big Commerce poprowadzą rozmowę na temat zmian w handlu elektronicznym. Odniosą się do zmian w marketingu, konsumpcji treści, nowych technologiach i nie tylko.
Możliwości rozwoju dla branży artykułów gospodarstwa domowego
Joe Derochowski z The NPD Group dokona przeglądu aktualnych trendów i możliwości rozwoju branży zarówno w perspektywie krótkoterminowej, jak i długoterminowej po pandemii.
Retail 360: Redefinicja obsługi klienta.
Jurorzy konkursu Global Innovation Award (gia), Wolfgang Gruschwitz, Scott Kohno, Henrik Peter Reisby Nielsen i Anne Kong, omówią elementy sukcesu w handlu kluczowe w 2022 roku. Eksperci udzielą rad na temat planowania sklepu, marketingu, visual merchandisingu i wykorzystania technologii cyfrowych.
Przyszłość domu jest analogowa
Hunter Morris z Boogie Board wyjaśnia, dlaczego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci potrzebują lepszych doświadczeń analogowych, jeśli chodzi o pracę, rozrywkę i dom.
Targi The Inspired Home Show będą miały miejsce w dniach 5-7 marca w McCormick Place Complex w Chicago. Aby uzyskać więcej informacji na temat targów i zarejestrować się, należy odwiedzić stronę: TheInspiredHomeShow.com/register.
Przed odebraniem wejściówki w McCormick Place wszyscy wystawcy i uczestnicy będą musieli przedstawić dowód szczepienia lub przedstawić negatywny wynik testu na Covid-19, który został wykonany w ciągu ostatnich 72 godzin. Informacje o środkach ostrożności podejmowanych w celu zapewnienia zdrowia i bezpieczeństwa w branży są dostępne na stronie Health & Safety Plan for The Inspired Home Show 2022, March 5-7
Jerzy Osika