7 marca w McCormick Place w Chicago, po czterech bardzo produktywnych dniach, zakończyły się targi The Inspired Home Show 2023. W porównaniu do ubiegłorocznej edycji – pierwszej po pandemicznej przerwie –najnowsza zanotowała znaczny wzrost udziału wystawców i zwiedzających. Tegoroczne targi The Inspired Home Show zgromadziły ponad 1600 wystawców i prawie 30 000 specjalistów z branży artykułów gospodarstwa domowego ze 125 krajów, którzy spotkali się by odkrywać nowe produkty, ponownie nawiązywać kontakty z kontrahentami i rozwijać biznes.
„Edycja 2023 była niesamowitym krokiem naprzód w odbudowie po pandemii wydarzeń wystawienniczych dla branży artykułów gospodarstwa domowego” — powiedział Derek Miller, prezes i dyrektor generalny International Housewares Association. „Entuzjazm i pozytywne opinie, które pojawiły się w ciągu ostatnich czterech dni, przypominają nam wszystkim, jak ważne jest, aby co roku spotykać się osobiście z innymi przedstawicielami branży. Szczególnie satysfakcjonujący był powrót tak wielu osób, które nie mogły uczestniczyć w zeszłym roku – podkreślał Miller.
Targi potwierdziły swoją silną pozycję w sektorze artykułów dla domu poprzez obecność na nich wiodących marek i głównych kluczowych detalistów. Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele kadry kierowniczej wyższego szczebla oraz kupcy z największych sieci i domów handlowych z całego świata. Lista wystawców wraz z detalami, dotyczącymi produktów, dostępna jest na platformie Connect 365 lub w aplikacji mobile app.
Program zawierał wiele atrakcji, m.in:
- Nowy sektor „Artykuły podróżne + bagaż”, zorganizowany we współpracy z Travel Goods Association.
- Wystawę prezentującą nowych wystawców New Exhibitor Preview i ekspozycję trendów Trending Today, gdzie można było poznać nowe marki i produkty.
- Konkursy gia Global Innovation Awards, nagradzające najlepszy handel w branży artykułów domowych, design produktów i projekty studentów.
- Cztery seminaria poświęcone przyszłym trendom w artykułach gospodarstwa domowego, zmianom w zachowaniach konsumentów i w handlu. Jedno z nich było prowadzone przez szefa działu artykułów gospodarstwa domowego i dyrektora generalnego rynku produktów domowych firmy Walmart.
- Sesje Innovation Theater z udziałem ekspertów branżowych, takich jak: Joe Derochowski z Circana (wcześniej The NPD Group), Anita Desai, szefowa TikTok ds. Home and Living, czy liderzy z Newell Brands, którzy omawiali swoją strategię marketingową opartą na okazjach konsumenckich.
- Powrót gali charytatywnej Housewares Cares.
Kolejna edycja targówThe Inspired Home Show odbędzie się w Chicago 16-19 marca 2024. Można się na nią rejestrować pod linkiem: https://app.theinspiredhomeshow.com/registration/