Poznaj 6 najlepszych sklepów wnętrzarskich na świecie

fot: Reina Batata Bazar Boutique

Rozstrzygnięto międzynarodowy konkurs na najlepsze koncepty handlowe w branży artykułów domowych IHA Global Innovation Awards (GIA) 2020. Organizator konkursu International Housewares Association (IHA) ogłosił wyniki pod koniec kwietnia podczas finału on-line.

W tym roku jury wybrało sześciu zwycięzców spośród 32 finalistów z 31 krajów. Na podium znalazły się sklepy:

  • Reina Batata Bazar Boutique z Argentyny

  • Few and Far z Australii

  • Isetan Shinjuku z Japonii

  • Central Department Store z Tajlandii

  • PROMENU by MIRS Corporation z Ukrainy

  • Tavola z Emiratów Arabskich

Dodatkowo przyznano nagrodę Excellence in Visual Merchandising Martina M. Peglera salonowi Sibler AG ze Szwajcarii oraz wyróżnienie za najlepszy e-commerce sklepowi internetowemu In&Out Cooking z Portugalii.

Globalne jury konkursu GIA, składające się z czterech ekspertów ds. sprzedaży detalicznej i visual merchandisingu oraz siedmiu redaktorów z wydawnictw branżowych, wybrało światowych laureatów GIA spośród zwycięzców wyłonionych wcześniej w krajowych eliminacjach przez lokalnych sponsorów konkursu. Polskę reprezentował salon Miloo Home wytypowany przez reprezentanta GIA w naszym kraju – Ambiente.info.pl.  W tym roku wyłoniono 32 krajowych zwycięzców GIA. Z powodu odwołania tegorocznej gali finałowej ze względu na Covid-19, zwycięzcy krajowi 2019-2020 oraz globalni laureaci zostaną uhonorowani na targach The Inspired Home Show 2021 w przyszłym roku.

Galerię krajowych zwycięzców GIA, jak i globalnych laureatów można znaleźć pod linkiem:  TheInspiredHomeShow.com/Explore/Awards/gia-Excellence-in-Retailing.

Konkurs GIA został stworzony przez IHA (International Housewares Association) i The Inspired Home Show (wcześniej International Home + Housewares Show) w celu wspierania innowacji i najlepszych praktyk w handlu detalicznym artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami gospodarstwa domowego na całym świecie. Od czasu premiery GIA w 2000 r. w konkursie nagrodzono ponad 460 sklepów z 48 krajów na sześciu kontynentach.

Konkurs ma charakter dwuetapowy – krajowy i globalny. Jurorzy oceniają detalistów w następujących kategoriach:

  • misja, wizja i strategia
  • design i layout sklepu
  • visual merchandising, aranżacja salonu i witryn sklepowych
  • marketing, reklama i promocje
  • obsługa klienta i szkolenie personelu
  • innowacyjność

Współorganizatorami eliminacji w poszczególnych krajach są lokalne wnętrzarskie media branżowe. Zwycięzcy krajowi są automatycznie zgłaszani do globalnego finału konkursu. W Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej eliminacje do konkursu IHA Global Innovation Awards prowadzi portal Ambiente.info.pl (kontakt: redakcja@promedia.biz.pl).

Dodatkowe informacje na temat programu GIA są również dostępne online na stronie TheInspiredHomeShow.com/Explore/Awards/gia-Excellence-in-Retailing.

Aby uzyskać więcej informacji o programie IHA Global Innovation Awards (GIA)  lub uczestnictwie w latach 2020-2021, skontaktuj się z: redakcja@promedia.biz.pl (polska edycja) lub piritta.torro@inspiredconnection.fi

Data publikacji: 16.05.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Domoteka uczy, jak aranżować wnętrza
Co wybrać i jak wszystko estetycznie oraz funkcjonalnie skomponować wyposażając wnętrze. Cykl webinarów i warsztatów Domodesign zapewnia klientom Domoteki wsparcie w tym… więcej »
Aktualności:
Piękno wnętrza zaczyna się od tkanin
Premierowe, zachwycające kolekcje od Evy Minge, kilometry zjawiskowych tkanin, designerska ceramika, efektowne świeczniki – tegoroczne targi wnętrzarskie firmy Eurofirany… więcej »
Aktualności:
Wszystko o innowacjach i technologiach szycia
Od 14 do 18 września trwa wirtualne Święto Techniki w firmie Strima. W ciągu pięciu dni można wziąć udział w 20 bezpłatnych pokazach technologii szycia, prasowania i… więcej »