Przez 7 dni, wśród 1200 wystawców z ponad 50 krajów Polska Agencja Inwestycji i Handlu promowała polską branżę meblarską. Polskie stoisko narodowe na targach IMM Cologne odwiedziło ponad 300 gości dziennie.
Meblarstwo to silnie rozwijająca się branża polskiej gospodarki o globalnym znaczeniu i dużym potencjale wzrostu. Polska należy nie tylko do europejskich, ale także światowych liderów w produkcji i eksporcie mebli.
Zwiedzający polskie stoisko na targach mieli okazję porozmawiać z ekspertem, który przedstawił zalety polskiego sektora meblarskiego oraz potencjał polskiej gospodarki. Firmom zaproponowaliśmy darmowe formy promocji m.in. dystrybucję materiałów informacyjnych czy wyświetlanie filmów promocyjnych. Warto zaznaczyć, że z wymienionych form promocji mogą skorzystać nie tylko firmy, które są wystawcami na IMM, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach. Dodatkowo każdy polski przedsiębiorca może na stoisku narodowym spotkać się z potencjalnymi partnerami biznesowymi.
Aby dokładnie przedstawić potencjał polskiego sektora meblarskiego podczas drugiego dnia targów zorganizowaliśmy konferencję prasową. Spotkanie poprowadził ekspert, Michał Strzelecki z Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. Po briefingu był czas na rozmowy i dyskusje z udziałem zagranicznych dziennikarzy i przedstawicieli polskich firm.
Polskie stoisko narodowe na targach IMM w Kolonii zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży meblarskiej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Targi trwały od 15. do 21. stycznia.