Nowa kolekcja Victorinox kusi kolorami młodych konsumentów

Tętniąca życiem, zaskakująca i żywa kolorystyka nowych scyzoryków szwajcarskiej marki Victorinox powstała z myślą o młodych użytkownikach, szczególnie tych z generacji Z. Przyciągająca wzrok kolekcja Classic Colors to 30 odważnych kolorów zainspirowanych paletą malarza począwszy od toskańskiego słońca po perski błękit indygo. Kultowy scyzoryk, kojarzony głównie z odcieniem czerwonym, dzięki nowej kolorystyce ma szansę zostać najmodniejszym dodatkiem tego sezonu.

Chromoterapia znana już od starożytności oparta jest na leczeniu kolorami, dzięki którym można się zrelaksować, uspokoić lub pobudzić do działania. Marka Victorinox zainspirowała się nią i śledząc dynamikę życia społeczeństwa zaprojektowała linię Classic Colors by wprowadzić radość oraz energię do codzienności Klientów. Oprócz nietuzinkowej kolorystyki związanej z podróżami i pogodą, w kolekcji znalazły się barwy inspirowane naturą: wiśnia, mango, brzoskwinia czy zielona herbata.

Efektowne okładziny w kolekcji Classic Colors wykonano z Cellidoru (ekologicznych, termoplastycznych estrów celulozy), przezroczystego Cellidoru i aluminium Aloxa, a każdy scyzoryk mierzy 58 milimetrów długości. Wszystkie modele wyposażono w ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz breloczek. Dodatkowo modele Cellidoru posiadają wykałaczkę oraz pensetę. Zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju firmy, wszystkie narzędzia z wielobarwnej linii marki Victorinox są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej, która gwarantuje wieloletnie użytkowanie, a opakowania tworzone są z naturalnych, biodegradowalnych materiałów pochodzących w znacznym stopniu z recyclingu, aby produkcja miała jak najniższy wpływ na środowisko naturalne. Każdy przedmiot objęty jest również wieczystą gwarancją na wszelkie wady produkcyjne i materiałowe.

Łącząc funkcjonalność ze stylem, narzędzia wielofunkcyjne i woreczki Classic Colours są idealne do codziennego użytku i dodają zabawnego, współczesnego charakteru kultowemu narzędziu wielofunkcyjnemu, z którego słynie Victorinox.” — skomentował kolekcję Florent Breton, starszy kierownik sprzedaży Victorinox Travel Retail EMEA.

Żywa gama produktów w połączeniu z kultowym, wielofunkcyjnym scyzorykiem Classic SD to szansa dla firmy na pozyskanie nowej grupy odbiorców oraz wzmocnienie marki Victorinox na rynku lifestyle.

Data publikacji: 9.09.2021
Przeczytaj również

Nowości:
Nowodvorski Lighting i FLOLUCE stworzyły oświetlenie przyjazne roślinom
Współpraca dwóch marek, Nowodvorski Lighting oraz FLOLUCE, zaowocowała zupełnie nowym podejściem do projektowania zieleni we wnętrzach. Od teraz kwiaty doniczkowe mogą… więcej »
Nowości:
Dyson: nowy robot sprzątający jeszcze bardziej inteligentny
Dyson wprowadza na rynek robota sprzątającego – wyposażonego w system wizyjny 360° i sześciokrotnie większą moc ssania[1] niż jakikolwiek inne urządzenie z tej… więcej »
Nowości:
Tchnij nowe życie w wystrój wnętrz z Kornit Digital. Poznaj druk na żądanie
Praca zdalna zachęciła ludzi na całym świecie do zainteresowania się ich potrzebami związanymi z wystrojem wnętrz, a także do robienia większości zakupów online.… więcej »