Nowa kolekcja Victorinox kusi kolorami młodych konsumentów

Tętniąca życiem, zaskakująca i żywa kolorystyka nowych scyzoryków szwajcarskiej marki Victorinox powstała z myślą o młodych użytkownikach, szczególnie tych z generacji Z. Przyciągająca wzrok kolekcja Classic Colors to 30 odważnych kolorów zainspirowanych paletą malarza począwszy od toskańskiego słońca po perski błękit indygo. Kultowy scyzoryk, kojarzony głównie z odcieniem czerwonym, dzięki nowej kolorystyce ma szansę zostać najmodniejszym dodatkiem tego sezonu.

Chromoterapia znana już od starożytności oparta jest na leczeniu kolorami, dzięki którym można się zrelaksować, uspokoić lub pobudzić do działania. Marka Victorinox zainspirowała się nią i śledząc dynamikę życia społeczeństwa zaprojektowała linię Classic Colors by wprowadzić radość oraz energię do codzienności Klientów. Oprócz nietuzinkowej kolorystyki związanej z podróżami i pogodą, w kolekcji znalazły się barwy inspirowane naturą: wiśnia, mango, brzoskwinia czy zielona herbata.

Efektowne okładziny w kolekcji Classic Colors wykonano z Cellidoru (ekologicznych, termoplastycznych estrów celulozy), przezroczystego Cellidoru i aluminium Aloxa, a każdy scyzoryk mierzy 58 milimetrów długości. Wszystkie modele wyposażono w ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz breloczek. Dodatkowo modele Cellidoru posiadają wykałaczkę oraz pensetę. Zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju firmy, wszystkie narzędzia z wielobarwnej linii marki Victorinox są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej, która gwarantuje wieloletnie użytkowanie, a opakowania tworzone są z naturalnych, biodegradowalnych materiałów pochodzących w znacznym stopniu z recyclingu, aby produkcja miała jak najniższy wpływ na środowisko naturalne. Każdy przedmiot objęty jest również wieczystą gwarancją na wszelkie wady produkcyjne i materiałowe.

Łącząc funkcjonalność ze stylem, narzędzia wielofunkcyjne i woreczki Classic Colours są idealne do codziennego użytku i dodają zabawnego, współczesnego charakteru kultowemu narzędziu wielofunkcyjnemu, z którego słynie Victorinox.” — skomentował kolekcję Florent Breton, starszy kierownik sprzedaży Victorinox Travel Retail EMEA.

Żywa gama produktów w połączeniu z kultowym, wielofunkcyjnym scyzorykiem Classic SD to szansa dla firmy na pozyskanie nowej grupy odbiorców oraz wzmocnienie marki Victorinox na rynku lifestyle.

Data publikacji: 9.09.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
Znana projektantka w Hucie Julia. Kulisy produkcji nowej kolekcji biżuterii Anny Orskiej
Jeszcze w ubiegłym stuleciu karkonoskie tradycje szklarskie prężnie się rozwijały, czyniąc z regionu główny ośrodek szkła kryształowego w Polsce. Z czasem jednak… więcej »
Nowości:
Eco Lifestyle – elektryczne rolety rzymskie Marcin Dekor zasilane słońcem
Jak najlepiej oszczędzać prąd? Mądrze – czyli tak, by nie musieć rezygnować z komfortu. Do wartych polecenia rozwiązań należą elektryczne rolety rzymskie Eco Lifestyle… więcej »
Nowości:
Kanapa na żądanie. Innowacyjny projekt start-upu meblowego Cozmo i Kornit Digital
Firma Kornit Digital („Kornit”) podjęła współpracę ze start-upem meblowym Cozmo i londyńskim studiem projektowym Raw-Edges, aby zaprezentować nieograniczoną… więcej »