Targi biznesowe Warsaw Home & Contract to niezwykłe wydarzenie, na którym spotykają się projektanci, architekci, designerzy i pasjonaci modnych, pięknych wnętrz, ale również deweloperzy, właściciele hoteli, restauracji czy przestrzeni publicznych. W tym gronie nie zabrakło również firmy Eurofirany.
Podczas targów, na swoim stoisku Eurofirany zaprezentowały piękne, wysokogatunkowe tkaniny oraz eleganckie, zachwycające swoim oryginalnym wyglądem dodatki do domu. Największym zainteresowaniem cieszyły się unikatowe kolekcje, które powstały z okazji 30-lecia firmy. Stoisko o powierzchni 169 mkw. stało się miejscem, w którym królowały trendy, a estetyka łączyła się z funkcjonalnością. Razem z firmą na targach obecny był także topowy architekt i ambasador marki Eurofirany, Jonatan Kilczewski.
Odwiedzający mieli okazję zobaczyć nie tylko próbki tkanin, ale także gotowe firany i zasłony. W sześciu boksach zaaranżowane zostały wnętrza, które odzwierciedlały najnowsze kolekcje. Wśród zjawiskowych nowości znalazła się designerska ceramika, najmodniejsze narzuty na łóżko i poduszki dekoracyjne. Pojawiły się także oryginalne zegary i efektowne lampy oraz wiele innych dodatków, które swoim wyglądem oczarują każdego entuzjastę i miłośnika pięknych aranżacji.
– Targi były dla nas nie tylko okazją do zaprezentowania najnowszej oferty, ale także do spotkania z architektami, projektantami i pasjonatami z branży. Czuliśmy ogromną satysfakcję, że nasze stoisko przykuwało swoim wyglądem uwagę odwiedzających, a także budziło wiele pozytywnych emocji – podsumowują swoją obecność na targach przedstawiciele Eurofiran.
Zdjęcia: Eurofirany