Next Day – Consumer of the Future

29 września odbędzie się konferencja online NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE. Tematem przewodnim wydarzenia będzie konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Prelegentami NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE będą liderzy ze świata biznesu, w tym:  Piotr Grabowski, co-founder, FoodTech.ac; Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat; Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR; Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups; Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PWC, od ponad 20 lat w branży cyfrowej; Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment; Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy; Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej; Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska; Grzegorz Wachowicz, head of sales and marketing, RTV Euro AGD; Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP; Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.

Rzeczywistość po pandemii

Prelegenci będą prezentować wpływ pandemii koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem?

– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.

W programie:
SESJA LIVE – podczas niej porozmawiamy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.

WEBINARY LIVE – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG
i HoReCa – z sesją Q&A.

TREŚCI VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.

POKONFERENCYJNY RAPORT – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.

Więcej informacji oraz bilety na stronie https://nextdaysummit.pl/

Data publikacji: 11.09.2020
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp: wszystko o internetowej sprzedaży
6-7 lipca odbędzie się w Poznaniu „GMC Summer Camp”. Podczas konferencji specjaliści z największych polskich agencji marketingowych poprowadzą uczestników przez proces… więcej »
Aktualności:
Dofinansowane szkolenia i doradztwo dla małych i średnich firm
Ruszyły nabory do projektu dofinansowanych szkoleń i doradztwa Akademia Menadżera MŚP 2. Dzięki udziałowi w projekcie można uzyskać do 80% dofinansowania do usług… więcej »
Szkolenia i konferencje:
W trosce o środowisko. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi
Największe na świecie święto ekologiczne skłania do refleksji na temat aktualnego stanu środowiska i naszego wpływu na nie. To także idealny czas na promowanie… więcej »