MediaMarkt rozszerza ofertę najmu urządzeń dla klientów

Klienci sklepów MediaMarkt mogą już skorzystać z nowej odsłony programu najmu urządzeń RentMe, realizowanego wspólnie z Digital Care. Pozwoli on na korzystanie ze sprzętu, takiego jak smartfony, laptopy, a także lodówki, pralki i inne urządzenia elektroniczne bez konieczności ich zakupu. Konsument przez cały okres trwania umowy jest zobowiązany jedynie do stałej, miesięcznej opłaty w ramach najmu (tzw. czynszu), niezależnej od zmieniających się warunków ekonomicznych. Usługa jest dostępna dla klientów indywidualnych, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych.

Najem staje się coraz popularniejszy i wychodzi poza dotychczasowe ramy branż nieruchomościowej czy motoryzacyjnej. W przypadku smartfonów premium, najem jest równie często wybierany, jak kredyt czy leasing. To trend, który widoczny jest u klientów zainteresowanych nie tylko samymi telefonami, ale również szeroko pojętą elektroniką. Dlaczego Polacy decydują się na korzystanie z najmu?

Jak wynika z raportu Smart Barometr 2022 zrealizowanego przez Kantar Polska, wśród powodów wyboru takiej formy korzystania ze sprzętów, wskazywane są przede wszystkim – możliwość wymiany urządzenia na nowsze w trakcie trwania umowy (70 proc.) czy niska opłata miesięczna (52 proc.). Polacy, którzy odchodzą od tradycyjnego „posiadania” na rzecz najmu, robią to również dzięki rosnącej świadomości ekologicznej.

– Z uwagi na potrzeby i zmieniające się oczekiwania konsumentów wspólnie z Digital Care zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu naszej usługi najmu RentMe o niemal cały asortyment dostępny w sklepach (z wyjątkiem urządzeń higieny osobistej). To usługa, która odpowiada na potrzeby rynku – gwarantuje dostęp do najnowszych urządzeń, niską i stałą opłatę, elastyczność wyboru oraz co bardzo ważne – komfort i spokój podczas korzystania – tłumaczy Małgorzata Parzymies Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. – RentMe, czyli nowa odsłona najmu urządzeń, to propozycja dla klientów, którzy chcą obcować z nowoczesną technologią i jednocześnie funkcjonować w zgodzie ze środowiskiem. Zwracane urządzenia wejdą do ponownego obiegu, co sprzyja zrównoważonemu rozwojowi – dodaje Małgorzata Parzymies.

Usługa serwisowa – bezpieczeństwo sprzętu na pierwszym miejscu

W ramach usługi najmu – MediaMarkt i Digital Care wprowadzają wariant RentMe+ z usługą serwisową. Jest on dostępny dla wszystkich rodzajów urządzeń objętych ofertą najmu. Klient, który zdecyduje się na wariant RentMe+ otrzyma usługę serwisową, polegającą na naprawie uszkodzeń mechanicznych oraz usunięciu skutków zalania raz na 12 miesięcy.

Z kolei Serwis na Życzenie to bezpłatna usługa przez cały okres najmu urządzeń RTV, AGD i IT (komputery stacjonarne, drukarki, skanery, kopiarki, sprzęty wielofunkcyjne). W jej ramach Digital Care organizuje i pokrywa koszty pomocy specjalisty w przypadku usterki lub uszkodzenia sprzętu – w tym dojazd, robociznę i części. Limit takiej usługi to 1 naprawa na rok do pół tysiąca złotych.

– RentMe+ to nowoczesna usługa serwisowa, a naprawy realizowane są w profesjonalnych serwisach.Zawiera opcję serwisu door-to-door, czyli transport urządzeń na terenie Polski od, a następnie do klienta, wyłączając sprzęt o dużych gabarytach, który jest naprawiany przez specjalistę w miejscu wskazanym przez klienta. W przypadku naprawy niemożliwej lub nieekonomicznej proponujemy wymianę sprzętu na inny. Wszystkie zgłoszenia klientów przyjmujemy poprzez specjalną infolinię techniczną – dodaje Dominik Tartanus, Key Account Director z Digital Care.

Data publikacji: 28.11.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
Poznaj program Home & Garden Congress i zdobądź bezpłatną wejściówkę!
Już 13 marca będzie można dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż internetową artykułów z branży dom i ogród w kraju i za granicą. Na całodniowym wydarzeniu Home… więcej »
Aktualności:
Home & Garden Congress: Jak zwiększysz sprzedaż przez internet artykułów z branży dom i ogród
13 marca w Warszawie odbędzie się Home & Garden Congress. To wydarzenie konferencyjne dla firm, które chcą zwiększyć swoją e-sprzedaż zarówno na rynku krajowym, jak… więcej »
Handel:
Jak rozpocząć sprzedaż zagraniczną w branży home & garden?
Wybierając wdrożenie strategii cross-border, czyli sprzedaży zagranicznej dla swojego e-biznesu, można zdywersyfikować kapitał i osiągnąć jeszcze większe zyski. Branża… więcej »