Sieć JYSK zamknęła rok finansowy 2024/25 rekordowym wynikiem sprzedaży — obrót wzrósł o 11,8 proc. do 46,3 mld DKK (ok. 6,2 mld EUR). Firma odnotowała także rekordową liczbę 13,7 mln nowych klientów, którzy skorzystali z jej oferty w segmencie „sleeping & living”.
Firma konsekwentnie inwestowała w obniżanie już konkurencyjnych cen w wielu kategoriach asortymentu, co przełożyło się na wzrost sprzedaży jednostkowej o 12,8 proc.
Jestem bardzo zadowolony z wyników w roku finansowym 2024/25, które jasno pokazują odporność i siłę modelu biznesowego JYSK na rynku detalicznym, dotkniętym globalnymi niepewnościami i niskim zaufaniem konsumentów. Utrzymywaliśmy pozytywną dynamikę przez cały rok, koncentrując się na klientach, atrakcyjnych ofertach oraz odpowiednim i atrakcyjnym asortymencie. Chciałbym podziękować naszym wspaniałym pracownikom za ich ciężką pracę, zaangażowanie i przede wszystkim wyjątkowe podejście „customer-first – mówi Rami Jensen, Prezes i CEO JYSK.
Ekspansja poza Europę
Wiosną 2025 roku JYSK otworzył swoje pierwsze sklepy w Afryce – w Maroku. Łącznie firma uruchomiła 148 nowych sklepów oraz zrealizowała 303 projekty związane ze sklepami, obejmujące relokacje, powiększenia i modernizacje do najnowszego konceptu 3.0. JYSK rozszerzył swoją działalność również w Urugwaju w Ameryce Południowej, gdzie w marcu otwarto pierwszy sklep franczyzowy.
JYSK ustanowił także nowy rekord liczby klientów – 13,7 mln nowych klientów dokonało zakupów w jednym z ponad 3 500 sklepów JYSK w 50 krajach.
Ekspansja jest wpisana w nasze DNA, a my potrafimy osiągać rekordowe wyniki, jednocześnie inwestując w istniejące i nowe sklepy, centra dystrybucyjne oraz konkurencyjne ceny dla naszych klientów. Cieszy mnie, że nasze atrakcyjne oferty przyciągnęły rekordową liczbę nowych klientów zarówno w Europie, Turcji, jak i Maroku – podkreśla Rami Jensen.
JYSK opublikuje swój roczny raport w czwartek, 27 listopada 2025 r., zawierający szczegółowe dane dotyczące wyników finansowych za rok 2024/25.
JYSK w liczbach:
- wzrost obrotu o 11,8 proc. do poziomu 46,3 mld DKK (6,2 mld EUR)
- 13,7 mln nowych klientów
- otwarcie 148 nowych sklepów JYSK w Europie i Afryce
- wejście na rynek w Maroku i Urugwaju wiosną 2025 r.
- 303 projekty związane ze sklepami (relokacje, powiększenia, modernizacje do konceptu 3.0)
- nagrody i certyfikaty potwierdzające, że JYSK to dobre miejsce pracy, przyznane w 21 krajach

