Tegoroczna edycja Home&Food odbyła się 15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Uczestnicy mieli okazję poznać najnowsze trendy w e-commerce dopasowane do potrzeb branży spożywczej i wyposażenia wnętrz.
W Home&Food wzięli udział przedstawiciele sklepów tradycyjnych i internetowych oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków. W trakcie wykładów uczestnicy mieli możliwość poznać sposoby na zwiększenie sprzedaży internetowej swoich produktów.
W agendzie tegorocznego wydarzenia znalazły się takie tematy jak:
- Small data vs big data – automatyzacja skoncentrowana na kliencie.
Prelegent: Szymon Jan Maksymilian Odolanowski, Specjalista ds. email marketing, FreshMail
- Menu płatności dostosowanych do Twoich potrzeb.
Prelegentka: Natalia Wieczorek, Sales Manager, Przelewy24
- Gotowanie jest modne. A Twój sklep? Sprawdzone sposoby na pozyskanie klientów w sieci i zdobycie ich lojalności.
Prelegent: Jarosław Mańkowski, Team Lead, TrustedShops
- E-commerce nowej generacji.
Prelegenci: Maciej Synoradzki, Key Account Manager, Igor Czajkowski, General Manager, 2ClickShop
- Jest pysznie?! SMS od Ciebie skutecznie powie o tym światu!
Prelegentka: Edyta Godziek, Marketing & PR Manager, SerwerSMS
- Instant e-commerce – jak błyskawicznie rozkręcić sklep internetowy.
Prelegent: Dominik Cisoń, Customer Success Specialist, Dreamcommerce S.A.
- Dane osobowe w handlu elektronicznym – nowe wyzwania.
Prelegentka: Karolina Miksa, Adwokat, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
- 5 składników na zwiększenie ruchu w e-sklepie i sprzedaży.
Prelegentka: Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing, INIS
Przydatną wiedzę uczestnicy wydarzenia mogli zdobyć nie tylko w trakcie wykładów, ale także podczas bezpłatnych konsultacji na stoiskach eksperckich Partnerów. Partnerami tegorocznego Home&Food byli: Przelewy24, Shoper, SerwerSMS, Trusted Shops, Freshmail, INIS, 2ClickShop, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k., Sial, HKTDC, taniarachunkowosc.pl i zentrada.pl.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Ambiente, ambiente.info.pl, EPR.PL, e-biznes.pl, jedzienie.info.pl i Home&Life.