Już 18 marca odbędzie się najważniejsze wydarzenie poświęcone e-commerce w branży wnętrzarskiej, budowlanej i ogrodniczej – Home&Garden Congress. To doskonała okazja, by poznać najnowsze trendy, innowacyjne strategie oraz narzędzia, które zwiększają szanse na sukces w sprzedaży internetowej w kraju i na międzynarodowych rynkach. Dla firm z sektora dom i ogród udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Trzeba jednak pośpieszyć się z rejestracją, ponieważ liczba miejsc jest limitowana.
Dlaczego warto wziąć udział?
Home & Garden Congress jest w stu procentach dedykowany sektorowi dom i ogród. Oznacza to, że prelegenci w swoich prezentacjach będą koncentrowali się na przykładach wdrożeń w sklepach internetowych z produktami dla domu i ogrodu, m.in.:
- mebli,
- artykułów dekoracyjnych,
- tekstyliów domowych,
- AGD
- oświetlenia,
- sprzętu i produktów dla domu i ogrodu,
- artykułów budowlanych.
Inspirujące prelekcje i eksperci z doświadczeniem
Podczas tegorocznej edycji, uczestnicy kongresu będą mieli okazję wysłuchać szeregu inspirujących wystąpień, Eksperci e-commerce podzielą się wiedzą o ekspansji międzynarodowej, modułowych rozwiązaniach sprzedażowych oraz skutecznych kartach i zdjęciach produktów w e-handlu. Pokażą, jak AI i nowe trendy konsumenckie kształtują rynek, jak unikać kosztownych błędów wdrożeniowych oraz jak rozwijać markę, łącząc interesy producentów i dystrybutorów. Szczegółowy program wykładów poniżej.
Część pierwsza:
- „Sklep Home&Garden gotowy na ekspansję międzynarodową. Poznaj kluczowe funkcje, technologie i strategie cross-border” – Renata Gerlach, AtomStore
- „Technologiczne klocki LEGO, buduj i urządzaj sprzedaż modułowo, aby wyprzedzić konkurencję w 2025 roku!” – Sławomir Spyra, merce
- „Anatomia karty produktu w e-commerce: treści produktowe, które konwertują” – Kamil Niedziewicz, Ergonode, Tomasz Puszczyk, Spyrosoft
- „Zdjęcia e-commerce – koszt czy inwestycja? O wpływie zdjęć na proces zakupowy klientów” – Kamil Czaja, GoPackshot
Część druga:
- „Jak technologia zwiększyła sprzedaż i zmniejszyła koszty operacyjne u polskich producentów mebli” – Piotr Szeliga, Tebim
- „Marketing i Technologie 2025: 15 inspirujących pomysłów jak zwiększyć sprzedaż w branży Home&Garden” – Marcin Lipiec, Ideo Software, Wojciech Szymański, Ideo Force
- „Marka własna w e-commerce. Jak budować sprzedaż z wykorzystaniem kanałów internetowych godząc interesy producenta i dystrybutorów. Case study Emultimax” – Paweł Paszkowski, Strigoo, Michał Kowalczyk, Emultimax, Warmtec
- „Home & Garden: E-trendy konsumenckie, które kształtują europejski rynek” – Tomasz Jankowski, Go2Market
Część finałowa:
- „Top 5 pułapek we wdrożeniu e-commerce – jak uniknąć zbędnych kosztów?” – Krzysztof Abram, Gate-Software
- „Rewolucja w ścieżce zakupowej Home & Garden: Jak wyszukiwarki AI, takie jak ChatGPT Search, wpływają na decyzje klientów” – Marcin Kubik, Whites
- „Postaw na online. Kompleksowe podejście do e-commerce w branży meblarskiej” – Damian Sinior, Strix
- „Nie musisz być wielki, żeby wygrać: Optymalizacja, technologia i trochę odwagi” – Rafał Sobierajski, Business Factory
Networking i strefa konsultacyjna
Home & Garden Congressto nie tylko prelekcje ekspertów, ale również okazja do networkingu i zdobywania praktycznej wiedzy od specjalistów – praktyków w dziedzinie e-commerce. Uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania z konsultacji i omówienia swoich indywidualnych przypadków biznesowych na stoiskach eksperckich firm: AtomStore, merce, Ergonode, GoPackshot, Tebim, Ideo, Strigoo, Go2Market, Gate-Software, Whites, Strix, Business Factory i Ebury.
Dołącz do Home & Garden Congress 2025!
Kongres to doskonała okazja, by zdobyć wiedzę, nawiązać cenne kontakty i odkryć innowacyjne rozwiązania dla swojego biznesu.
Dowiedz się więcej i dołącz do wydarzenia – odwiedź stronę: https://www.homeandgardencongress.com/
Organizator: Promedia Jerzy Osika, Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, APPLiA, Polska Izba Budownictwa. Patroni Medialni: Ambiente.info.pl, Gazeta Narzędziowa, Portalnarzedzi.pl
