Chcesz się pochwalić swoją wystawą sklepową? Zgłoś się do konkursu GIA Top Window Award. Zgłoszenia z Polski przyjmowane są przez portal branży wyposażenia wnętrz Ambiente.info.pl do 31 lipca 2025. Trzy najlepsze polskie wystawy wezmą udział w eliminacjach do światowej edycji konkursu i powalczą o prestiżową statuetkę oraz wyjazd na przyszłoroczne targi The Inspired Home Show w Chicago. Konkurs skierowany jest do handlu z sektora home. Udział w GIA Top Window Award jest bezpłatny.

Konkurs organizowany jest przez International Housewares Association i targi The Inspired Home Show w Chicago. Adresowany jest do sklepów i sieci detalicznych z branży wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego z całego świata.
Sponsorem i organizatorem GIA Top Window Award w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest portal Ambiente.info.pl, który zgłasza do międzynarodowego finału trzech laureatów z Polski i trzech z pozostałych krajów regionu.
Dla zwycięzców finału konkursu GIA Top Window Award targi The Inspired Home Show ufundują wyjazd na przyszłoroczną edycję imprezy, która odbędzie się w wiosną w Chicago.
Jak się zgłosić do polskiego etapu konkursu GIA Top Window Award?
Zgłoszenie do polskiej edycji konkursu GIA Top Window Award jest bardzo proste. Wystarczy wysłać e-maila z opisem wystawy w treści wiadomości oraz dołączyć zdjęcia. Szczegółowe wytyczne znajdziesz poniżej.
W zgłoszeniu przesłanym e-mailem zawrzyj:
1. Krótki opis swojej firmy lub sklepu (max. 100 słów)
2. Kilka zdań o koncepcji wystawy, którą zgłaszasz (max. 100 słów) plus ewentualnie informacje o zastosowanych specjalnych efektach (interaktywność, specjalne oświetlenie, ruch, wideo, technologie itp.)
3. Dodaj 1- 3 zdjęcia w załączniku lub – jeżeli są bardzo ciężkie – prześlij link do pobrania. Fotografie powinny mieć rozdzielczość 300 dpi, format .tiff lub .jpg)
W temacie wiadomości e-mailowej wpisz GIA Top Window Award i prześlij na adres redakcja@promedia.biz.pl
Wystawy biorące udział w konkursie GIA Top Window Award będą oceniane według następujących kryteriów:
– oryginalność i kreatywność (temat, koncepcja, efekty specjalne)
– merchandising, sposób prezentacji
– profesjonalizm: sposób wykonania i techniczne aspekty (oświetlenie, detale, digital signage)
Warto wspomnieć, że wśród czterech zwycięzców jednej z poprzednich światowych edycji GIA Top Window Award znalazł się sklep z Polski – Premium Home.
Więcej w artykule: