29 września 2021 ogłoszono wyniki światowego konkursu na najlepsze wystawy sklepów z branży wyposażenia domu. Wśród czterech zwycięzców znalazła się firma z Polski. Sprawdźcie, kto wygrał GIA Top Window Award!
Wyniki GIA Top Window Award ogłosiła, podczas międzynarodowego wydarzenia Connect FALL, Anne Kong – ekspertka GIA (Global Innovation Awards). A oto laureaci nagrody głównej:
Kategoria małe firmy:
Premium Home, Polska
Cook Inc. – The Culinary Store, Argentyna
Kategoria duże firmy:
Francfranc, Japonia
Harrods, Wielka Brytania
Czterej zwycięzcy zostaną zaproszeni do Chicago na targi The Inspired Home Show 2022 (5-8.03.2022) i uhonorowani na uroczystej gali rozdania nagród 5 marca 2022.
Organizacja International Housewares Association i The Inspired Home Show od wielu lat promują najlepsze praktyki w handlu poprzez konkursy na koncepty sklepów Global Innovation Awards. Konkurs na najlepsze wystawy GIA Top Window Award został zorganizowany po raz pierwszy.
– Cieszymy się, że już w pierwszej edycji konkursu na najlepsze witryny wśród zwycięzców znalazł się polski salon – mówi Jerzy Osika, promotor Global Innovation Awards w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz wielokrotny juror światowych edycji GIA. – To kolejny sklep z naszego kraju, który zdobył uznanie międzynarodowych ekspertów. Polskie firmy otrzymywały już światową nagrodę GIA za najbardziej innowacyjny sklep, m.in. AlmiDecor (edycja 2008/2009), Home&you (2011/2012) i sklep internetowy 9design (2018/2019). Zachęcamy rodzime firmy do udziału w kolejnych edycjach Global Innovation Awards.
Podobnie jak w przypadku konkursu na koncepty handlowe Global Innovation Awards, konkurs Top Window był podzielony na dwa etapy – eliminacje krajowe i globalne. Wystawy były oceniane według takich kryteriów, jak: oryginalność i kreatywność, merchandising, sposób prezentacji, profesjonalizm, sposób wykonania i techniczne aspekty.
– Chcieliśmy uhonorować ciężką pracę i innowacyjność handlowców z branży home i housewares na całym świecie w czasie pandemii – tłumaczy Derek Miller, prezes IHA. – Jako że visual merchandising i poziom eskpozycji są kluczowym elementem w konkursie Global Innovation Awards, wybranie i uhonorowanie najlepszych witryn było warte wysiłku. Dziękujemy każdej firmie, która przesłała zgłoszenie do konkursu i gratulujemy naszym czterem zwycięzcom!
Program konkursów GIA został stworzony przez IHA i The Inspired Home Show (wcześniej International Home + Housewares Show), aby wspierać innowacyjność i doskonalenie praktyk handlowych w branży artykułów wyposażenia domu na całym świecie. Od czasu premiery GIA w 2000 roku, w konkursach wyłoniono ponad 460 zwycięzców z 48 krajów z sześciu kontynentów.
Dodatkowe informacje na temat programu gia są dostępne na stronie: www.theinspiredhomeshow.com/explore/awards/gia-excellence-in-retailing/
Więcej informacji na temat targów The Inspired Home Show 2022, rejestracja: www.theinspiredhomeshow.com