Firma Eurofirany uruchomiła nowy salon w Warszawie w innym koncepcie

26 listopada w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nastąpiło uroczyste otwarcie nowego salonu Eurofirany. Podczas otwarcia obecni byli przedstawiciele firmy, którzy powitali całą załogę salonu. Pojawił się na nim również topowy architekt i ambasador marki Eurofirany, Jonatan Kilczewski.

Nowy salon został zaprojektowany w całkiem innym, niż dotychczas, koncepcie. Minimalistyczny design z elementami drewnianymi zachwyca swoją prostotą i funkcjonalnością, jednocześnie pięknie eksponując wszystkie dekoracje.

Oferta marki to przede wszystkim wysokiej jakości tkaniny do dekoracji okien – firany, zasłony oraz rolety, tekstylia, takie jak narzuty, pościele czy ręczniki, a także dodatki: ceramika dekoracyjna i artystyczna, kwiaty, obrazy, dekoracje świąteczne i wiele innych.

W salonie Eurofirany można także skorzystać z kompleksowej usługi przygotowania i realizacji indywidualnego projektu i aranżacji okna. Wyspecjalizowana kadra dekoratorów i sprzedawców chętnie pomaga w stworzeniu niepowtarzalnego wnętrza.

 

Data publikacji: 2.12.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych
16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na… więcej »
Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!
Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla przedsiębiorstw, które chcą… więcej »
Aktualności:
Udany debiut Home & Garden Congress.
Branża Dom i Ogród stawia na rozwój e-commerce
13 marca 2024 w hotelu Sound Garden w Warszawie przedstawiciele firm z branży Dom i Ogród oraz dostawcy nowoczesnych narzędzi i usług z zakresu e-commerce spotkali się na 1.… więcej »