26 listopada w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nastąpiło uroczyste otwarcie nowego salonu Eurofirany. Podczas otwarcia obecni byli przedstawiciele firmy, którzy powitali całą załogę salonu. Pojawił się na nim również topowy architekt i ambasador marki Eurofirany, Jonatan Kilczewski.
Nowy salon został zaprojektowany w całkiem innym, niż dotychczas, koncepcie. Minimalistyczny design z elementami drewnianymi zachwyca swoją prostotą i funkcjonalnością, jednocześnie pięknie eksponując wszystkie dekoracje.
Oferta marki to przede wszystkim wysokiej jakości tkaniny do dekoracji okien – firany, zasłony oraz rolety, tekstylia, takie jak narzuty, pościele czy ręczniki, a także dodatki: ceramika dekoracyjna i artystyczna, kwiaty, obrazy, dekoracje świąteczne i wiele innych.
W salonie Eurofirany można także skorzystać z kompleksowej usługi przygotowania i realizacji indywidualnego projektu i aranżacji okna. Wyspecjalizowana kadra dekoratorów i sprzedawców chętnie pomaga w stworzeniu niepowtarzalnego wnętrza.