Expo Marketing 2017: efektywne stoisko targowe

12 października w Warszawie odbędzie się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”. 

W programie warsztatów z marketingu wystawienniczego znajdą się następujące zagadnienia:

  • jak przygotować się do targów, aby odnieść zamierzony sukces;
  • w jaki sposób sprawić, by odwiedzili nas na stoisku ci klienci, na których nam najbardziej zależy; 
  • jak stworzyć klientowi unikalne doświadczenie zakupowe, by chętnie nas odwiedził na stoisku, świetnie się u nas czuł i miło robił z nami interesy;
  • jak zastosować techniki profesjonalnej sprzedaży, by odwiedzający stoisko stali się naszymi klientami oraz jak zyskać ich lojalność.

Na te pytania uczestnicy Expo Marketing poznają odpowiedzi podczas wykładów oraz warsztatów, które dadzą możliwość wspólnego przećwiczenia zdobytej wiedzy i ułatwią przełożenie ich na praktyczne działania w firmie. 

O wysoki poziom merytoryczny szkolenia i przyjemną atmosferę zadba wykładowca Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: www.expomarketing.com.pl

Data publikacji: 26.09.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
1. Home & Garden Congress - materiały dla uczestników wydarzenia
Dziękujemy serdecznie za udział w premierowej edycji Home & Garden Congress. Poniżej zamieszczamy linki do prezentacji, które przygotowali wykładowcy Kongresu. Przy… więcej »
Aktualności:
Udany debiut Home & Garden Congress.
Branża Dom i Ogród stawia na rozwój e-commerce
13 marca 2024 w hotelu Sound Garden w Warszawie przedstawiciele firm z branży Dom i Ogród oraz dostawcy nowoczesnych narzędzi i usług z zakresu e-commerce spotkali się na 1.… więcej »
Aktualności:
Poznaj program Home & Garden Congress i zdobądź bezpłatną wejściówkę!
Już 13 marca będzie można dowiedzieć się, jak zwiększyć sprzedaż internetową artykułów z branży dom i ogród w kraju i za granicą. Na całodniowym wydarzeniu Home… więcej »