Empik rozbudowuje ofertę upominków, ceramiki, tekstyliów i innych dodatków do wnętrz

Empik rozwija ofertę w sklepach stacjonarnych i stawia na produkty także z kategorii dostępnych do tej pory wyłącznie online. To m.in. dodatki do wnętrz w Strefie Design. Strefy powstają sukcesywnie w wybranych salonach, a już teraz można je znaleźć m.in. w Empiku w warszawskiej Westfield Arkadii, w łódzkiej Manufakturze i gdańskiej Galerii Bałtyckiej.

Z myślą o konsumentach poszukujących różnorodnej oferty – w tym inspiracji prezentowych, Empik poszerza katalog produktów dostępnych w wybranych salonach w ramach dedykowanych stref: Winyli, Pluszu, Party i Office Premium. Nowością są strefy: Fana z gadżetami licencyjnymi oraz Strefa Design, oferująca polskie i zagraniczne wzornictwo, znana do tej pory klientom z platformy Empik.com.

Nowe koncepty sprzedażowe w salonach to odpowiedź Empiku na stale zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów: – Obserwujemy nieustannie rosnące zainteresowanie kategorią Dom i Ogród. Polacy otwierają się na nowe i chętnie sięgają po modne dodatki oraz dekoracje, które nadają wnętrzom oryginalnego charakteru i są przystępne cenowo. Prawie rok temu wystartowaliśmy ze Strefą Design na Empik.com, która dziś skupia już ponad 100 tys. produktów zarówno od małych, rodzimych manufaktur, jak i popularnych marek. Teraz najmodniejsze, unikalne dodatki do wnętrz, a także polskie kosmetyki do pielęgnacji trafiają na półki wybranych salonów – mówi Ewa Kowalewska, Menadżer Działu Prezentów, Dekoracji i Kolekcji w Empiku. – To m.in. ceramika od for.rest, Nadzwyczajnie czy Madam Stoltz, świece od marek Inspira Candles i dzikilas oraz szeroki wybór tekstyliów. Strefa obejmuje również inspiracje zagraniczne od duńskiej marki Bloomingville, która łączy lubianą na całym świecie skandynawską przytulność z aktualnymi trendami. Klienci znajdą ponadto na półkach w Strefie Design kosmetyki do pielęgnacji popularnych polskich marek Nacomi, 4 Szpaki czy Bracia Mydlarze. Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych to szansa dla tych twórców, których działalność koncentrowała do tej pory głównie w sferze online. Dzięki temu zyskują oni szersze dotarcie do nowej grupy odbiorców – dodaje Ewa Kowalewska.

Empik tworzy również w sklepach specjalne dedykowane miejsce dla entuzjastów popkultury i miłośników najpopularniejszych książek i filmów. Poszerza dotychczasową ofertę licencyjnych produktów kolekcjonerskich, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, o ponad 200 artykułów – m.in. bluzy, koszulki, szlafroki, kapcie, zegary, obrazy i inne dekoracje ścienne, a także kubki, torby, zabawki i wiele innych. Ta wiadomość na pewno ucieszy fanów kultowych serii i produkcji takich jak: Harry Potter, Star Wars, Friends, Stranger Things, Dragon Ball, Anime czy DC Comics.

– Nowe strefy to świetne miejsce dla wszystkich poszukujących „tu i teraz” oryginalnego pomysłu na prezent, który idealnie wpisze się w zainteresowania obdarowanego. Szczególnie przed Świętami, klienci z pewnością docenią dostęp do tak bogatej, starannie wyselekcjonowanej oferty w jednym miejscu – podkreśla Ewa Kowalewska. – Empik potwierdza tym samym pozycję kluczowej destynacji prezentowej na rynku. Salony to teraz nie tylko szeroki wybór książek, muzyki, gier czy artykułów kreatywnych i biurowych, ale także modne dodatki do domu, kosmetyki i unikalne gadżety popkulturowe.

Obie strefy tematyczne – Fana oraz Designu stanowią część nowego konceptu sprzedażowego, który od początku października pojawia się w wybranych salonach Empik. Klienci mogą wybierać spośród szerokiego asortymentu łącznie w sześciu nowych przestrzeniach. Również w Strefie Office Premium z ofertą artykułów biurowych – piór, długopisów i notesów takich marek jak: LAMY, Waterman, Parker, Faber Castell, Caran d’Ache, Moleskine czy Paperblanks. Odpowiedzią na stale rosnące zainteresowanie płytami analogowymi jest z kolei Strefa Winyli z najszerszym, dostępnym w sprzedaży stacjonarnej, wyborem albumów polskich i zagranicznych wykonawców, w tym wydań specjalnych i serii dostępnych wyłącznie w Empiku. To także Strefa Pluszu, zawierająca popularne pluszaki licencyjne i interaktywne, a także rozbudowana sekcja Party, w której można znaleźć ozdoby tematyczne na różne okazje, w tym świeczki i balony dekoracyjne.

Wszystkie strefy działają już w Empiku w warszawskiej Westfield Arkadii a jeszcze w tym roku powstaną w krakowskiej Bonarce i szczecińskiej Kaskadzie. Wybrane ekspozycje tematyczne można natomiast znaleźć w Gdańsku (Galeria Bałtycka), Łodzi (Manufaktura), Bielsko Białej (Sarni Stok), Bydgoszczy (Zielone Arkady), Szczecinie (Galaxy) i Warszawie (Galeria Mokotów, Wola Park, Blue City), a już wkrótce również w Katowicach (Silesia). Na przyszły rok zaplanowano wdrożenie konceptu w salonach Empik w kolejnych miastach.

Data publikacji: 22.10.2021
Przeczytaj również

Handel:
Jak marki i sprzedawcy mogą sprostać nowym oczekiwaniom klientów [raport]
Wyniki raportu Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci oczekują od marek i sprzedawców,… więcej »
Handel:
Ranking e-sklepów z meblami i artykułami dekoracyjnymi w Europie [raport]
B+R Studio przeprowadziło badanie, które wyłoniło najczęściej odwiedzane sklepy internetowe z meblami i artykułami dekoracyjnymi w wybranych krajach UE i Wielkiej Brytanii.… więcej »
Handel:
Cushman & Wakefield: Pandemia testuje handel stacjonarny i zarazem wyposaża go w nowe narzędzia
Pandemia nie obchodziła się łaskawie z żadnym obszarem biznesowym, szczególnie jej skutki odczuł sektor handlowy, a w nim najemcy centrów, parków i ulic handlowych.… więcej »