Pandemia sprawiła, że digitalizacja biznesu przyśpieszyła, dotyczy to także sprzedaży business to business. Pod wpływem obostrzeń związanych z Covid-19, jedna trzecia firm zaczęła planować wprowadzenie e-commerce B2B lub przyśpieszyła jego wdrożenie. Jak wygląda digitalizacja sprzedaży business-to-business, będzie można dowiedzieć się 12.01.2022 r. podczas webinaru „E-commerce B2B – biznes w sieci. Perspektywa branży meblarskiej” Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli i banku Santander.
Podczas spotkania specjaliści zaprezentują wyniki najnowszego raportu o e-commerce B2B w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem branży meblarskiej. Dowiemy się w jakim stopniu producenci mebli odczuli wzrost znaczenia kanału e-commerce w relacjach z klientami biznesowymi, na jakim etapie jest branża, jeśli chodzi o wdrożenia cyfrowych rozwiązań, oraz jakie trendy dominują w tym zakresie. Webinar pokaże też możliwe bariery, utrudniające wejście w e-commerce B2B, poziom kosztowy takich inwestycji, a także czy, według firm meblarskich, mogą istnieć wady tego typu rozwiązań. Na koniec spotkania będzie można skorzystać z możliwości zadawania indywidualnych pytań, podczas sesji Q&A.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do: Joanny Gruszczyńskiej, joanna.gruszczynska@oigpm.org.pl oraz Pauliny Świeżek, paulina.swiezek@oigpm.org.pl do 9 stycznia 2022 roku.
Spotkanie odbędzie się w formie telekonferencji z pomocą narzędzia zoom.us. Dostęp tylko dla osób zapisanych – poprzez udostępniony po rejestracji link.